צעדים ראשונים בפלאש

gesus

New member
צעדים ראשונים בפלאש

אני עובד כרגע עם אתר "סטיילינג" כי זה לצערי המדריך הכי ברור שהצלחתי למצוא. אני מנסה לעשות אנימציה פשוטה כמו שמתואר פה אבל מס' מונחים לא ברורים לי עדיין. 1. מהי הבמה? השטח הלבן המוקף אפור? 2. לאחר שיצרתי Symbol איך אני ממקם אותו על הבמה בשכבה יחודית? 3. מה זה אומר למקם את ה-Symbol ב-keyframe1? אשמח לקבל הפנייה למדריך מונחים ומדריך למתחילים שיהיה ברור יותר (עברתי כבר על המדריכים בקישורי הפורום).
 

MyNameIsElik

New member
תשובות:

1.כן 2.ליד הטיימליין יש "חלון" שכתוב בו LAYER1 לתת לחיצה ימנית ואז INSERT LAYER ולגרור את הSYMBOL לשכבה ה"יחודית" הזו. 3.שחכתי את השאלה...
 

MyNameIsElik

New member
המשך

3.keyFrame זה מעין "עמוד". כל ה פרימים וה קיפרימים ממוקמים בTIMELINE טימלין זה ה"חלון" שיש בו את השורה של המלבנים הלבנים ואפורים. ולסים את הסימבול בקיפרים 1 זאת אומרת כשה הפס הוורד מעל הטימלין והוא מעל 1 גוררים את הסימבול לבמה.
 

gesus

New member
תראה מה עשיתי

שכבה ראשונה זה עיגול מחוץ לבמה. שכבה שנייה זה עיגול שנמצא בתוך הבמה. שכבה שלישית זו שכבת המסלול של העיגול. הבעיה שלי זה השלב שבו אני צריך למקם את הסימבול ב -keyframe 1. מה זה KEYFRAME?
 

SomeOne7

New member
הצלחת לעשות כבר דברים בסיסים יותר?

למשל כמו אנימציה קלאסית של פריים אחר פריים ומעברי תנועה: motion ו shape?. בכל אופן תדאג שנקודת המרכז של הסימבול שיצרת נמצאת על תחילת המסלול ובסוף המסלול.
 

gesus

New member
ניסיתי בהתחלה לבנות באנר

גם זה לא הלך, אז ניסיתי את האנימציה הבסיסית הזו. הבעיה אצלי זה להבין איפה הפונקציה נמצאות בתוכנה, כמו למשל KEYFRAME.
 
למעלה