צמיגי שטח

נאש717

New member
צמיגי שטח

שלום לכולם אני חדש בפורום זה ורוצה לשאול את הותיקים יש לי גרנד ויטרה 2010 ואני מחפש צמיגי שטח 50על50 בגדלים המורשים לא מצאתי עד היום 225/70/16 - 225/60/18 יוצא כמעט כל שבוע לטיול ומעונין להצטרף לקבוצות נוספות. אודה לתשובותכם.
מנשה
 
צמיגי שטח+הצטרפות לקבוצת טיולים

מנשה שלום וברוך הבא לפורום. ראשית לנושא צמיגי השטח. צר לי לאכזבך , אבל צמיגי 50/50 אינם נקראים צמיגי שטח, לכל היותר אפשר לשייכם לקטגוריה של נסיעה על שבילים. שבילי שטח "אמיתיים" כשמם כן הם ומיועדים לעבירות בכל תוואי שטח (סלעים/דרדרת.בוץ ואפילו דיונות) . ההבדל החיצוני בינם לבין צמיגי 50/50 הוא בגודל "קוביות השקולד" על מעטפת הצמיג. אין ספק שרכב עם צמיגי שטח מלא ,מתנהג בצורה אחרת בתוואים השונים.ותרגיש זאת מייד. בנוסף, המידות שנתת , הן שונות בתכלית. האם יש לך 2 סוגים של ג'אנטים ("16 ו "18 ?). לפני שאתה קונה/משנה את מידות הצמיגים,בדוק מה המידות המותרות (רשום ברשיון הרכב). במידה ותחליף למידה שאינה תואמת את הרשום ברשיון, אזי במקרה של תאונה חו"ח-אתה בצרות, שלא לדבר על עברה בניגוד לתקנות משרד התחבורה ! כמו כן לא כתבתה היכן אתה מתגורר ואז אולי אפשר להפנות אותך לצמיגאי מהימן. בקשר לשאלתך השנייה- ראה שירשור למטה את הערתי ל דרומי המבקש גם הוא להצטרף לקבוצה מטיילת. אוסיף עוד , כשאתה מבקש להצטרף, אנא מסור את מקום מגוריך ופרטי התקשרות,אולי מי מהגולשים (גלויים או סמויים) יצור איתך קשר.
 

exclosive

New member
צמיגים הכי טובים זה BF

אם אתה מחפש אחיזה גבוהה ועמידות אל תתפשר על הפחות מהטוב ביותר
 

zepelin

New member
אין כמו BF, למרות שלאחרונה לאחר שנים

רבות של BF בצ. רמת אביב קניתי COMO באוטו דיפו במבצע. עלות 4 BF לטראנו כ 3600 ש"ח. עלות 4 COMO כ 1900 ש"ח. אספר לכם חוויות בהמשך.
 

exclosive

New member
ברכב היו יוקוהמה היו מצויינים

עד שטיול אחד הם כשהם עדיין היו חדשים הם נפגעו בדופן והצמיג התפוצץ עם BF זה לא קורה כי הם מאוד חזקים בדפנות ויש להם אחיזה מצויינת בשטח אכן הם מאוד יקרים בארץ אבל הם שוים את ההשקעה החד פעמית פעם בשנתים שלוש תלוי במצב שלהם.
 

zepelin

New member
אתה צודק, יש שם שמונה שכבות ובדופן מברזל. אך

ההפרש הוא ממש כפול. לגבי האחיזה בכביש אין מה להשוות ה BF AT מעולים. קניתי אותם לפחות 5-6 פעמים בעבר, וגם פעם קניתי את ה MT. בתקופה שטיילתי הרבה בדרום וקרעתי לטראנו שם את הצורה. אחרי תקופה זו נאלצתי להחליף כמעט את כל התפוחים והמוטות המייצבים. חווית נהיגה אחרת עם ה BF. נראה איך יתנהגו COMO בשטח. בסוף מאי אני באיזו מדבר יהודה ל שבועיים יהיה לי זמן בשפע לניסוי כלים.
 

noki4

New member
לBF אין 8 שכבות בדופן (לפחות לא לAT)

לי כן ניקרעה דופן ב BF והלך הצמיג היו לי שני סטים של BF AT שניהם החזיקו כ100.000 ק"מ לכל סט אחיזת כביש ושטח מעולה מבנה הסוליה גורם לסוליה להתפורר לאט לאט בשטח סלעי כמו קוביות של צמיגי שטח באופנוע אבל זו התפרקות איטית עד שאתה מגיע לטסט שבו אי אפשר להמשיך יותר עכשיו אני עם יוקוהמה, הצמיגים נראים עדיין חדשים אחרי 20,000 ק"מ, טובים בשטח אבל בהרגשה כללית ה BF מחזיקים את הגיפ טוב יותר בסיבובים בכביש רטוב.
 

noki4

New member
מספר שכבות ב BF

טוב אז לאחר בדיקה שעשיתי הערב בגיפ של חבר, מספר השכבות ב BF A/T בסוליה : 3שכבות פוליאסטר 2 שכבות מתכת 1 שכבה ניילון סכ"ה 6 שכבות בסוליה בדופן : 3 שכבות פוליאסטר אין שכבת מתכת בדופן כאמור כל זאת בA/T לגבי ה MUD אין לי מושג
 

zepelin

New member
צודק, נסה ב google לכתוב BFGOODRICH AT

בתחתית דף הבית של ה AT יש סכימה של חתך בצמיג עם 8 ההגנות שיש לו. http://www.bfgoodrichtires.com/tire-selector/name/all-terrain-t-a-ko-tires
 

noki4

New member
זו לא סכימה של שכבות המיגון

זה תיאור 8 יתרונות שיש לצמיג והתיאור כולל גם את הסוליה וגם את הדופן ביחד אם אתה רוצה אני אצלם את הכתוב על הצמיג ומה שתראה שם יהיה מה שרשמתי קודם. רק תבקש......... מה שתבקש....... לו יהי
 

zepelin

New member
נוקי, אני לא עובד ב BF והפעם לא קניתי את הצמי

הצמיגים שלהם. בעבר כשקניתי, ספרו לי שיש הגנות פלדה בדופן ועוד ועוד. מנסיוני הרב, לפחות 5-6 מחזורי AT וכן מחזור של MT הם צמיגים מעולים. הפעם בשל מחירם העדפתי קומו. אם אמנם חשקה נפשך בסכימה, חפש באינטרנט ותמצא. אני לא מוצא עניין להמשיך ולדוש בנושא.
 
למעלה