מריאן של הפיות
New member
צמחי מרפא
שאלה למי שמשתמשת בצמחי מרפא לפוריות (או למטרות אחרות)- האם אתן מדווחות לצוות? כי בתשאול הם שואלים לגבי תרופות אבל לא לגבי תוספים.
האם הם משתפים פעולה עם הטיפול הנוסף? מישהי נתקלה בתגובות שליליות או בחוסר שיתוף פעולה?
שאלה למי שמשתמשת בצמחי מרפא לפוריות (או למטרות אחרות)- האם אתן מדווחות לצוות? כי בתשאול הם שואלים לגבי תרופות אבל לא לגבי תוספים.
האם הם משתפים פעולה עם הטיפול הנוסף? מישהי נתקלה בתגובות שליליות או בחוסר שיתוף פעולה?