צלצול של נוקיה שלום רב לא מזמן החלפתי את הטלפון שלי מסוג נוקיה 6120 לנוקיה 6100 ואני מתגעגע לצלצול שהיה לי. לצלצול קראו Low וב-6100 יש גרסה חדשה ולא יפה. האם ואיפה אני יכול להשיג את הגרסה הישנה? תודה