צלצול של נוקיה

תמר עשת

New member
צלצול של נוקיה

שלום רב לא מזמן החלפתי את הטלפון שלי מסוג נוקיה 6120 לנוקיה 6100 ואני מתגעגע לצלצול שהיה לי. לצלצול קראו Low וב-6100 יש גרסה חדשה ולא יפה. האם ואיפה אני יכול להשיג את הגרסה הישנה? תודה
 
למעלה