צלילים

מיכל 1

New member
צלילים



- צליל - של ים - מתנגן גל אל גל צפוף כמו ענף לענף כמו פרח כמו מים כמו - מחי כף אל כף.. - צליל - של תקתוק שעונים - תיק תק.. ללא הפסקה ללא הפוגה -ללא הנחה מתקתק מתקתק לא מפסיק - בלאות מאיימת מעיק.. - צליל - של איש ואשה - אהבה.. נגיעה נעימה מבהיקה טהורה - כמו כאב התוגה פחדי הפרידה.. - צליל - של דמעות שנופלות טיפ טיפה.. עוד ועוד על אובדנך אל תלך - דמעות..אל תלכי..אהובה רק קח והחזק את ליבי - הוא שלך!
 

אורית 36

New member
צלילים נעימים...



וואוו כמה שונים צלילי הערב, מצלילי הבוקר. חלף החשש מיכלי ...הוא חלף. אוהבת אותך אורית 36
 
שיר

שיר

צלילי האהבה . מדוע היא חייבת להיות מכאיבה ? צליל , של הביטלז בוקע ממכשיר הדבל טייפ שלי . Panny lanes . בחזרה לתמימות , בחזרה לילדות . סימטת פני באוזני ובעיני . שיר . כל סוף יום , תחילת לילה אני קורא את השירים של מיכל1 . ומנסה להגיב בה נוספת . לא כל כך הולך . אני לא משורר טוב כמו מיכל1 . לא תמיד נחה עלי המוזה במקום ובזמן הנכון . __ אז זהו לבינתיים . שיהיה לילה טוב לכולם . צ`יטוט נעים . חייב לסיים . see u all . icq .
 
למעלה