צלילים מהמחשב

צלילים מהמחשב

המחשב חזר מפירמוט והחל לעשות צלילים כאלו שלא יוצאים מהרמקול אלא מהמחשב עצמו. למשל לאחר מחיקת התו האחרון כאשר כותבים בתוכנת מסרים הוא משמיע צליל. בדקתי וחיפשתי אפשרות לבטל את זה אך לא מצאתי. מישהו יודע אולי? תודה
 

quiet251

New member
יש מקום להכנס

בלוח הבקרה ל"קול ומולטימדיה". שם, בחלק של קול, יש תפריט נגלל של כל הקולות שמוציא. אפשר לעבור עליו, לשנות, או אף לבחור ב- none.
 
למעלה