ה1 והיחידה
New member
צלילים מהמחשב
המחשב חזר מפירמוט והחל לעשות צלילים כאלו שלא יוצאים מהרמקול אלא מהמחשב עצמו. למשל לאחר מחיקת התו האחרון כאשר כותבים בתוכנת מסרים הוא משמיע צליל. בדקתי וחיפשתי אפשרות לבטל את זה אך לא מצאתי. מישהו יודע אולי? תודה
המחשב חזר מפירמוט והחל לעשות צלילים כאלו שלא יוצאים מהרמקול אלא מהמחשב עצמו. למשל לאחר מחיקת התו האחרון כאשר כותבים בתוכנת מסרים הוא משמיע צליל. בדקתי וחיפשתי אפשרות לבטל את זה אך לא מצאתי. מישהו יודע אולי? תודה