צלילה במלטה

soberman

New member
צלילה במלטה

שלום ותודה מראש על העזרה..
אני ואשתי רוצים לעשות שבוע צלילה בקיץ. אני עשיתי קורס בעבר ואצלול בנפרד והיא תעשה קורס (כוכב או שניים).

אנחנו מתלבטים אם לעשות את השבוע באילת או במלטה.

יש למישהו המלצות מבחינת מה יותר יפה? יש הבדל מבחינת חווית הקורס?

תודה
 

AtashiWaShay

New member
"יפה" זה די סובייקטיבי, אבל בכל זאת..

באילת ובכלל בים האדום תמצאו יותר מגוון של בע"ח, אלמוגים וכו'. במלטה זה יותר ים תיכון, ספינות טבועות, ופחות עושר של בע"ח. באמת עניין של טעם. אישית, אהבתי גם את זו וגם את זה. החוויה במלטה עזרה לי לתקן קצת את מה שחשבתי על ים תיכון. אצלנו בארץ לעיתים קרובות הראות מאוד נמוכה וזה קצת מוריד מהחוויה.
&nbsp
בהצלחה!
 
למעלה