"יפה" זה די סובייקטיבי, אבל בכל זאת..
באילת ובכלל בים האדום תמצאו יותר מגוון של בע"ח, אלמוגים וכו'. במלטה זה יותר ים תיכון, ספינות טבועות, ופחות עושר של בע"ח. באמת עניין של טעם. אישית, אהבתי גם את זו וגם את זה. החוויה במלטה עזרה לי לתקן קצת את מה שחשבתי על ים תיכון. אצלנו בארץ לעיתים קרובות הראות מאוד נמוכה וזה קצת מוריד מהחוויה.
 
בהצלחה!