צלילה באילת

niry26

New member
צלילה באילת

שלום לכולם אמנם קצת באיחור אבל . . . לפני כשלושה שבועות ירדתי לאילת בפעם הראשונה מאז קורס הצלילה וכמובן שלא יכולתי לוותר על תוספת חנקן לחופשה אז ירדתי לשתי צלילות מודרכות, לילה במערות ויום בשמורה עם מועדון קורל סי. התרשמתי מהם מאד לטובה ואני רוצה לנצל את השורות הבאות כדי להמליץ עליהם. אצלי חשובים במועדוני צלילה בעיקר הבטיחות וההרגשה שהם מעניקים לצולל ובמועדון זה קיבלתי את שניהם. הציוד היה ברמה טובה יחסית ובעיה מינורית עם רצועה שזוהתה וטופלה ע"י המדריך תוך כדי הצלילה הסתיימה אחרי הצלילה בהחלפת המאזן ובהבטחה של המדריך שאף אחד לא יצלול עם המאזן הזה לפני שיטופל. האווירה באופן כללי היתה רגועה וחברית והרגשתי שאני צולל עם חברים ולא עם פס יצור לתנועה אנושית תת מימית. אף אחד לא הלחיץ אותי בבדיקת הציוד ואף אמרו לי לבדוק בנחת כי במקרה הכי גרוע המדריך יחליף לי ציוד בעייתי. בשני האתרים קבלתי תדריך קצר וממצה לגבי האתר, מסלול וכו'. ראוי לציין שבצלילת הלילה אני הייתי היחיד, בניגוד למועדונים אחרים שהתנו את קיום צלילת הלילה במספר משתתפים, ולמרות זאת היחס היה מעולה. לסיכום אני רוצה להודות לשמוליק ולמיכאל על הצלילות הנהדרות ולאנשי המועדון על השירות. מה שכן, אמרו לי שאני לא ארגיש את הרס השונית בגלל שלא ראיתי אותה בימיה הטובים. צר לי לאכזב אך אנחנו כבר בשלב שגם מי שלא ראה את השונית בעבר מסוגל לראות את ההרס. מחוץ למים הבנתי למה. ראיתי אבן שמישהו הרים מהשונית כי היו חסרות לו משקולות (כן בטח . . .) וראיתי מישהו שמתעלם מהסימונים ועובר משטח הרחצה לשונית הרדודה ולא מתייחס לבקשות הפקח. התוצאה בשונית די ניכרת, אלמוגים שבורים ואלמוגים לבנים ואלמוגים עם אפרו של אצות עליהם. כואב הלב. מזל לפחות שהחזרנו את סיני למדינה שיודעת לשמור על הטבע. אני בינתיים חוזר לים התיכון. להתראות שוב באילת.
 
למעלה