צלולויד מה עשית?!

oren29at

New member
צלולויד מה עשית?!

http://e.walla.co.il/item/2801623

איזו מין התנהגות זאת? לא אוהב את השיר שלהם במיקס שלי- סבבה, תמחוק. אבל למה הרצחנות הזאת?

לך תרגע קצת עם המיקס של מיכה. אחרי החצי הראשון בטח תזרוק איזו פצצה גרעינית איפשהו, על מישהו.
 

Celluloid Hero

New member
רגע, יש לי אליבי!

כי בזמן המקרה בדיוק הייתי בבית ותקעתי סיכות בבובת בונו שיש לי פה. ואז העלתי לפה קליפ של נגטיבלנד בשם U2, עם תמונה של מטוס שבור לחלקים, בעיקר החלק האחורי שלו. אה אופס.... זה גורם לי להצטער שלא העלתי לפה במקום מליון דולר. (טוב, זה לא יצא הגיוני, כי מאיפה הייתי משיג מליון דולר כדי להעלות לפה מליון דולר?. אה, כן, נזכרתי- לשדוד הבית של בונו, ולהתיך את המטוס זהב שבו הוא טס. makes sense)
 

the1head

New member
זה לא הצלולויד.. זה תרגיל יח"צ של טום קרוז

הוא בחן את בונו לתפקיד הכפיל שלו בעוד סרט מסדרת המשימה הבלתי אפשרית... הניסיון כשל.
 
למעלה