צלולויד מה עשית?!
http://e.walla.co.il/item/2801623
איזו מין התנהגות זאת? לא אוהב את השיר שלהם במיקס שלי- סבבה, תמחוק. אבל למה הרצחנות הזאת?
לך תרגע קצת עם המיקס של מיכה. אחרי החצי הראשון בטח תזרוק איזו פצצה גרעינית איפשהו, על מישהו.
http://e.walla.co.il/item/2801623
איזו מין התנהגות זאת? לא אוהב את השיר שלהם במיקס שלי- סבבה, תמחוק. אבל למה הרצחנות הזאת?
לך תרגע קצת עם המיקס של מיכה. אחרי החצי הראשון בטח תזרוק איזו פצצה גרעינית איפשהו, על מישהו.