ציפיטפוט
קפצתי לראות איך פה, עקב הממלצה בדף הבית ומצאתי את עצמי קוראת וקוראת וגם לומדת כמה דברים אז קודם כל תודה, מאוד נחמד ומעניין פה וחוצמזה הזכרתם לי שיר שמאוד אהבתי בילדות ומאוד תואם את האוירה פה לדעתי מי שזוכר זה היה שיר בציפיטפוט (אולי קצת שיניתי אותו)
וכשבא לי אז אני שרה אם יש גיטרה או אין
וכשבא לי אני צוחקת ולא יושבת לי ושותקת ואז לפתע הכל נראה לי כל כך שמח ולא נורמלי הכל נראה כה פשוט וקל לי איש לא יודע איך זה קרה לי וכש וכש וכש וכשבא לי חה חה
וכשבא לי אני חושבת על הילדים ש אני אוהבת לכבוד אלה אני צוחקת אני רוקדת לי ומפטפטת ואז לפתע הכל נראה לי כל כך שמח ולא נורמלי הכל נראה כה פשוט וקל לי איש לא יודע איך זה קרה לי וכש וכש וכש וכשבא לי חה חה!
כל טוב
ממעין
קפצתי לראות איך פה, עקב הממלצה בדף הבית ומצאתי את עצמי קוראת וקוראת וגם לומדת כמה דברים אז קודם כל תודה, מאוד נחמד ומעניין פה וחוצמזה הזכרתם לי שיר שמאוד אהבתי בילדות ומאוד תואם את האוירה פה לדעתי מי שזוכר זה היה שיר בציפיטפוט (אולי קצת שיניתי אותו)