צ'ינצ'ילה

N a d a v 1 6

New member
אממ תראי..

שרקנים חיה מדהימה זאת אומרת..מאוד תלוי באופי החיה אבל שרקנים ארנבים ואוגרים אלו חיות מאוד חמודות. עם כל הכבוד וברור שאוגר זה לא כלב אוו חתול אוו אפילו חמוס שמזהה את בעליו וכו'. הן יותר חיות בר(ארנבים,אוגרים). ולכן לא יודע צ'ינצ'ילות מאוד חמודות יכולות להתרגל למגע של אדם ובד"כ לא נושכות אבל הן מחרבנות בכל מקום וחוצמזה בתנאי הארץ..בקיץ חובה שיהיה להם מזגן..אם לא זה פשוט סבל נוראי...אחת הסיבות שהצ'ינצ'ילה של חבר שלי החזיקה כבר 12 שנים:) טפו טפו חמסה:) חח..זה כי בקיץ הוא נהג לפתוח להן מזגן במיוחד בימים קשים..הן פשוט לא יכולות לסבול את החום.... כן זה גורם מאוד מכריע ואם מישהו שוקל לגדל צ'נצ'ילה בחצר אוו במרפסת שיישכח מהרעיון..כי הן לא עומדות בחום של הארץ.
 

מרילולי

New member
../images/Emo205.gifאז לא הבנתי במה הם דומות../images/Emo35.gif

לשרקנים מתוקים וקטנים
בוטן שלי יודעת אפילו איך קוראים לה וכשאני קוראת לה היא רצה אליי עם הציפצוצים שלה
 

N a d a v 1 6

New member
אני יכול לעזור לך..

מאיפה אתה?.......=) אם אתה מאזור השרון אתה מוזמן לחבר שלי,תוכל להתרשם הוא מבין דיי גדול בצ'ינצ'ילות ויש לו אחת בת 12 שנים:). אבל שוב.....אני אישית לא מתלהב מהן=\.
 

zoetrope

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo10.gif

זה נכון. הם הפכו מאוד פופולריות מאוד מהר, והרבה חנויות מחזיקות אותן עכשיו, בלי אפילו לדעת איך לטפל בהן! אבל אני שם לעצמי מטרה לדאוג להן באשר הן. כל חנות שאני נכנס אליה ורואה שנעשה להן עוול, אני ישר הולך ומציק למוכר/מנהל. היתה חנות ששמה אותם ליד מיכל של איגואנה! שצריכה חום! אז הצקתי למוכר עד שהוא הזיז. היה אחד שפשוט קנה כל מה שצריך בלי לדעת מה זה מה ופשוט לא עשה להן אמבט חול עד שבאתי! אחד שם אותם בחוץ, בשמש וברוח, אז הצקתי לו עד שהוא כיסה את הצד החשוף בלוח. יש יותר מדי מקרים כאלה. הלוואי והיה פיקוח כבד על הדברים האלה.
 

Rockamora

New member
הלוואי מאוד../images/Emo70.gif

אני מאוד מקווה בשבילם שהם לא הרטיבו את החיה המסכנה.. היא תמות
 

zoetrope

New member
היי

אתה מתסריטאות! יש לי שלושה צ'ינצ'ולים ילדונים שייגמלו בקרוב ואני מוכן למכור תמיד בפחות, כל עוד אני יודע שיטפלו בהם כמו שצריך.
 

Rockamora

New member
יאאאאאאאאאאאאאא

ברור שאני אטפל בהם!! קודם אני קצת אקרא עליהם.. בכמה בערך תמכור? אני גם צריך לברר שבאיזור שלי (טבריה) אפשר לקנות חול!
 

Sweet Fantasy

New member
האם ההודעה שלי הייתה לא ברורה?

תמשיכו במסרים או שההודעות ימחקו, תודה!
 
לי הייתה צ'ינצ'ילה

היא חיה מאוד מקסימה והדבר הכי כיף היא הפרווה המאוד נעימה שגורמת לתחושת הרגעה. עם זאת חשוב לשים אותה בכלוב כי כאשר היא הייתה מחוץ לכלוב היא נכנסה לתוך כוכים קטנים והיה מאוד קשה להוציא אותה משם.
 

Sweet Fantasy

New member
טעות..

חשוב למגן את החדר לפני שיחרור הצ'ינצ'ילה, אין סיבה להחזיק אותה כל היום בכלוב. מכרסמים וחיות בכלל לא נועדו לחיות כל היום בכלוב קטן, כל אחד זקוק לשיחרור והתפרקות. אם קונים חיה צריכים לחשוב מה לעשות ע"מ שיהיה נוח ל2 הצדדים וזה אומר מיגון החדר כדי שיהיה אפשר לשחרר וכו'. אם אי אפשר אז אולי עדיף פשוט לא לגדל.
 

GentlyWeeps

New member
יש צ'ינצ'ילות

אבל לא בכל חנויות החיות אני ראיתי פעם בחנות נידחת בעיר שלי 2 צ'ינצ'ילות למכירה בתוך כלוב ב2000שקל..
 
למעלה