צילום רחם או לא?
ההיי לכולן, ממש אודה לעצתכן. לנו יש בעיית זרע - מורפולוגיה 0. יש לנו ילדה מ-ivf שנקלטה בהפריה הראשונה, הייתה עובר דרגה איי. מאותו סבב היו 5 מוקפאים, שהחזרתי כעת במשך 4 חודשים ולא נקלטו. החודש עשיתי שאיבה, היו 2 עוברים דרגה בי - יפים מאוד לדברי הרופא - החזרנו אותם אך הם לא נקלטו. עובר נוסף דרגה סי לא הוקפא. אציין שבסבב הראשון העוברים היו דרגה איי ובי והיו יפים. בסך הכל ב-5 החודשים האחרונים החזרנו 7 עוברים שלא נקלטו למעשה. מציינת גם שלא עשינו מיון זרע, גם לא בילדה שלנו שנקלטה בפעם הראשונה. שאלתי את הרופא אם כדאי לדאוג ולבצע ציולום רחם, התשובה שלו הייתה חצויה. אמר שניתן לעשות כדי לוודא שהכל תקין, אך בודדות המטופלות שיימצא אצלן משהו כאשר הבעיה לא אצלן והן הרו וילדו. אני לא רוצה להכאיב לעצמי סתם, ולעבור את הבדיקה, אבל בכל סאת קצת מתלבטת. מה דעתכן? ככל שלא אבצע עכשיו נתקדם מיד לעוד שאיבה, ככל שהקופה תאשר.
ההיי לכולן, ממש אודה לעצתכן. לנו יש בעיית זרע - מורפולוגיה 0. יש לנו ילדה מ-ivf שנקלטה בהפריה הראשונה, הייתה עובר דרגה איי. מאותו סבב היו 5 מוקפאים, שהחזרתי כעת במשך 4 חודשים ולא נקלטו. החודש עשיתי שאיבה, היו 2 עוברים דרגה בי - יפים מאוד לדברי הרופא - החזרנו אותם אך הם לא נקלטו. עובר נוסף דרגה סי לא הוקפא. אציין שבסבב הראשון העוברים היו דרגה איי ובי והיו יפים. בסך הכל ב-5 החודשים האחרונים החזרנו 7 עוברים שלא נקלטו למעשה. מציינת גם שלא עשינו מיון זרע, גם לא בילדה שלנו שנקלטה בפעם הראשונה. שאלתי את הרופא אם כדאי לדאוג ולבצע ציולום רחם, התשובה שלו הייתה חצויה. אמר שניתן לעשות כדי לוודא שהכל תקין, אך בודדות המטופלות שיימצא אצלן משהו כאשר הבעיה לא אצלן והן הרו וילדו. אני לא רוצה להכאיב לעצמי סתם, ולעבור את הבדיקה, אבל בכל סאת קצת מתלבטת. מה דעתכן? ככל שלא אבצע עכשיו נתקדם מיד לעוד שאיבה, ככל שהקופה תאשר.