צילום ותיעוד 20.12.07

malamlad

New member
המלצות / השמצות על נח שחר

אשמח לדשמוע המלצות /השמצות על נח שחר.. כל תגובה תתקבל בברכה.
 

מרקוריס

New member
מתלבטים

מה יותר חשוב יש צלם שאהבנו את התמונות שלו בסטילס אבל את הוידאו שלו לא אהבנו. ואילו הצלם השני התמונות מצולם רגיל שום דבר מיוחד ואילו הוידאו משוקע מאוד מכיוון שהוא מצלם בתוך סטודיו אז הוא מוסיף אפקטים. מה עושים איך מוצאים את המושלם?
 

titch

New member
מכירה את ההתלבטות

גם אנחנו ראינו הרבה צלמים (5) עד שמצאנו מישהו שאנחנו אוהבים גם את הוידאו וגם את הסטילס וגם המחיר היה במסגרת התקציב שלנו. אפשר לפצל - לקחת סטילס במקום אחד ווידאו במקום אחר אבל זה יוצא בדרך כלל יותר יקר. בכל מקרה, לדעתי כדאי להמשיך לחפש...
 

dhacohen

New member
לדעתי הסטילס הרבה יותר חשוב

אני ובן זוגי חושבים בכלל לא לקחת וידאו למרות שנראה לי שבסוף ניקח מה זאת אומרת מצלם בתוך סטודיו? לא תצטלמו בחוץ
 

n o a 17

New member
בדיוק לפני שבועיים הייתה לי את אותה ההתלבטות

בסוף עשינו חושבים, התמונות של הצלם השני היו לא רעות בכלל רק שהן פחות הסגנון שלנו, אז ישבתי איתו ואמרתי לו בדיוק מה אני רוצה, הראתי לו את התמונות של הצלם שכן אהבתי שיבין מה אני רוצה... לי היה מאוד חשוב הכמיה עם הצלם, ואפשר לומר שאני ממש נדלקתי על הצלם שבחרנו, הוא מקבים ובעל יחסי אנוש מעולים וזה לא פחות חשוב מהוידאו המעולה שלו ( שוב את עניין הסטילס הבהרתי לו...) מקווה שעזרתי
 

talm100

New member
כמה אמור לעלות צלם ../images/Emo202.gif../images/Emo202.gifאקשן|

שלום לכולן, אחרי חיפושים לא מעטים של צלמים מצאנו שנים שמאוד אהבנו גם מבחינת חיבור אישי וגם מבחינת איכות העבודה. שניהם מבקשים בין 8300- 8900 ש"ח הכוללים את הדברים הבאים: 1. שני צלמי סטילס (מצלמה דיגיטאלית ורגילה) 2. מצלמת וידיאו אחת 3. שני אלבומים- אחד דיגיטאלי ואחד מעוצב 4. שני אלבומים להורים דיגיטאלים. לי זה נראה מחיר מופרז במעט... אני אשמח לדעת מה דעתכם בעניין. תודה מראש.
 

אנהב

New member
עלויות צלם

נראה לי שהמחיר אצלכם נובע הרבה מעלויות האלבום. אלבום מעוצב רגיל עולה בסביבות 1000-1500 ש"ח. אלבום דיגיטלי עולה בסביבות 2000 ויותר אלבום דיגיטלי להורים אומנם עולים פחות מאלבום דיגיטלי רגיל (כי הם קטנים יותר, ומתבססים על עיצוב שנעשה כבר לאלבום שלכם), אבל עדיין די יקרים. במילים אחרות, האם אתם באמת צריכים את כל סוגי האלבומים? רוב האנשים שבוחרים לעשות אלבום (חוץ מאלבום כיסים) בוחרים סוג אחד. אולי אם תוותרו על משהו (תבחרו לכם סוג אלבום אחד, ולהורים למשל אלבום כיסים), זה יצא זול יותר. ואגב, האם זה כולל גם עריכת וידיאו לסרט מקוצר? פיתוח תמונות לאלבומי כיסים?
 
סגרנו צלם!!!!!

אנחנו סגרנו ב"קרן אור" מנשר מחיר יותר נמוך ממה שציינת על אותה החבילה רק להורים אלבומים רגילים ולא דיגיטלים אם את רוצה עוד פרטים - תשלחי לי מסר
 
צילום ותיעוד 20.12.07../images/Emo202.gif

שאלות על צלמים המלצות חבילות צילום אלבומים דיגיטליים אתרים לצילומים פיתוחים תמונות להגדלה כל מה שקשור לתיעוד האירוע - נא לשרשר לכאן.
 

mayav

New member
ראינו את העבודה שלו

ואם לא יינו סוגרים כבר עם צלמת סטילס (סגרנו בשלב ההוא רק סטילס ועדיין חיפשנו וידאו) יש סיכוי שהינו סוגרים איתו הוא נראה בן אדם טוב מצלם מעולה , לדעתנו הוידאו שלו היה בסדר (אבל לא יותר מזה) כשהיינו אצלו בדיוק מישהו בא לקחת תמונות והיה מרוצה עד הגג מההיתנהלות מולו (והצילומים שלהם היו יפיםםםם)
 
מבקשת המלצות לצלמי סטילס טובים

הי, שחר דרורי ואריאל תפוסים. מיכל רביבו בהריון חודש שלישי ועתידה ללדת ביוני ולכן לצערי אין לי אפשרות לקחת אותה. לא מכירה יותר צלמים טובים ואשמח אם יש לכן המלצות.
 

michalniv31

New member
ממליצה לך על איה ואבי

מעולים עבודה מדהימה תמצאי עליהם הרבה פה בפורום או ב- WWW.MIT4MIT.CO.IL בכל אופן גם אנחנו סגרנו איתם לקיץ הקרוב
 
למעלה