אני מצלם תמונות סטילס דרך מצלמת וידאו Sony DCR-TRV520E לתוך הממורי סטיק. כשמצלמים בחושך או באור עמום איכות התמונה יוצאת ממש ממש גרועה. איך אפשר לתקן את זה?
לי יש DCR-pc3 והבעיה היא של ה יכולת של ה CCD בתאורה נמוכה. האיכות הבעיתית נובעת ממגבלות טכניות שמנסות לחפות על תאורה חלשה - והאיכות הגרועה היא "רעש" אלקטרוני (כמו מגבר שעובד על תחנת רדיו בקליטה חלשה)