צילום בשטח נמל התעופה

צילום בשטח נמל התעופה

האם יש איזשהן מגבלות על צילום וידאו בשטח שדה התעופה שפתוח לקהל הרחב? ובמידה ויש, למי עליי לפנות על מנת לקבל אישור לצלם? תודה רבה בכל מקרה.
 

ToWeR MaN

New member
יש מגבלות

סביר שאם תבוא ותצלם תוך דקות ספורות כבר יבוא מישהו לתחקר אותך או לעקוב אחריך,עליך לפנות לדובר רשות שדות התעופה בשביל לקבל אישור.
 

get well

New member
אם זה צילום אישי לא נראה לי שיש בעיה

אם אתה רוצה לצלם סרט זה כבר משהו אחר
 
צילום בשטח נתב"ג

1.מותר לצלם בכל נתב"ג גם בוידאו וגם בסטילס 2.אם הצילום הוא למטרות מסחריות(הפקת רווח כספי מהצילומים:סרט קולנוע,פרסומת וכו')יש לקבל אישור ממנהלת נתב"ג. 3.אם מצלמים מחוץ לגדרות נתב"ג: מטוסים נוחתים/ממריאים(יש משוגעים כאלה גם בישראל) לדוגמא,יש להציג אישור לאנשי הבטחון,מחשש לפיגוע,כשבמקום מצלמה יהיה בידיכם טיל סטרלה.... 4.אין לצלם את אנשי הבטחון העושים את מלאכתם בכל שטחי נתב"ג.
 

ToWeR MaN

New member
טעות

בתור עובד ביטחון אני יכול להגיד לך בוודאות שצילום סרטי וידאו אסורים בנתב"ג ללא אישור מיוחד. מי שהצליח לצלם זה רק כי לא חששו מאותו אדם,אולם אנשים רבים נאלצים גם למחוק את הסרטים. כמו כן יש אזורים בתוך טרמינל 3 אפילו שאם תכוון מצלמה לשם אוטומטית יגיעו אליך אנשי ביטחון או יגידו לך לא לצלם.
 
כמו בכביש../images/Emo18.gif

במקום בו אין שלט "פניית פרסה אסורה"-מותר לעשות פניית פרסה. אין בנתב"ג אפילו שלט אחד-"הצילום אסור" נכון שיש מגבלות בטחוניות:אסור לצלם אנשי בטחון,ואסור לצלם מקומות מסויימים-אך בגדול אין איסור על צילום וידאו בנתב"ג. ואם יש כזה-אין ספק שאכיפה,בלתי אפשרית בעליל.
 
למעלה