יום שיש הזה בבוקר אם יהי מזג אויר טוב אני הולך לצלם ביפו השאלה שלי אם מישהו כבר צילם שם ויודע על מיקום טוב לצלם בו אני אוהב לצלם יותר אנשים מסתם נופים - חשבתי על הנמל שאולי זה יהיה טוב ובנוסף אם מישהו יהיה מעונין להצטרף אז בשמחה
תצעד עד סופו ובסוף יש שם מחסן או משהו כזה מיד אחרי המסעדה האחרונה שמאחוריו פינת זולה מגניבה וסירות שהוצאו מהמים. הייתי שם אבל בשעת לילה מאוחרת והצטערתי שאני לא שם ביום. מצרף לך תמונה. תעשה חיים אלי