צילום ביפו

izikon

New member
צילום ביפו

יום שיש הזה בבוקר אם יהי מזג אויר טוב אני הולך לצלם ביפו השאלה שלי אם מישהו כבר צילם שם ויודע על מיקום טוב לצלם בו אני אוהב לצלם יותר אנשים מסתם נופים - חשבתי על הנמל שאולי זה יהיה טוב ובנוסף אם מישהו יהיה מעונין להצטרף אז בשמחה
 

elistein

New member
לך לנמל

תצעד עד סופו ובסוף יש שם מחסן או משהו כזה מיד אחרי המסעדה האחרונה שמאחוריו פינת זולה מגניבה וסירות שהוצאו מהמים. הייתי שם אבל בשעת לילה מאוחרת והצטערתי שאני לא שם ביום. מצרף לך תמונה. תעשה חיים אלי
 
למעלה