צייד לא חוקי במפרץ אילת

ולהבדיל

איזה עונש מקבלים פושעים ישראליים שעקרו אלמוגים: מאתר רט"ג: שומרים על אלמוגי ים סוף כתב/ה: אמנון נחמיאס- דובר רשות הטבע והגנים סגן נשיא בית משפט השלום באילת הגב' בלטמן-קדראי הרשיעה שלושה נאשמים שנתפסו על ידי פקחי רשות הטבע והגנים עת שצללו ועסקו בעקירת אלמוגים וצדפות באמצעות פטישים, בחוף הצפוני באילת. האלמוגים הם ערכי טבע מוגנים, ושונית האלמוגים באילת היא מהשוניות הצפוניות בעולם, ומשום כך חשיבותה לטבע רבה במיוחד. השופטת גזרה על הנאשמים עונשים כבדים- האחד אשר לו הרשעה קודמת דומה, נידון לשישה חדשי מאסר על תנאי ולקנס בסך 7000 ש'ח, ובנוסף חתם על התחייבות על סך של 10000 ש'ח שלא לעבור עבירות דומות למשך 3 שנים. שני רעיו נידונו לקנס בסך 6000 ש'ח וחתמו על התחייבות דומה. פקח המפרץ מר נועם משי שלכד את העבריינים בעת המעשה אומר כי בשנים האחרונות שונית האלמוגים נתונה לעקה משמעותית- הן עקב זיהום מי ים סוף והן עקב פגיעה פיזית על ידי עבריינים, העונש שהוטל על הנאשמים ישמש להרתעה מפני פגיעה באלמוגים שבים סוף.
 
למה בעוד 3 שנים, מחר...

טרידקנה בוגרת - 900 עד 1500 ש"ח מוחן - מאות שקלים. אלמוג אבן אחרים - גם כסף טוב. 10000 ש"ח - בצלילה אחת, העיקר לא להיתפס. מומלץ לצלול בכל מיני מקומות שכל מיני דודים אוסרים על צוללים להתקרב אליהם, שחלילה לא ילשינו עליהם.
 

הקרפיון

New member
הגיעה הזמן ללחוץ על שינוי החוק

למשל - קנס של לפחות 1000 פעם שווי השוק של הצייד הלא חוקי - כך שיהיה "כדאי" רק אם אתה מסוגל לפחות שלוש שנים יום יום לצוד בצורה לא חוקית. זה מגוכך שהכנסות שווי לשווי של יבול ממוצע - בצורה כזו פשוט כדאי לצוד גם אם נתפסים ברוב המקרים!
 
למעלה