ציור על מתכת.

נעמה ע.

New member
ציור על מתכת.

שלום!
התחתנתי לא מזמן, ועברנו לגור בקראוון מתוק ביותר
. בכל אופן, כדי למנוע כניסה של גשם התקינו לנו שני "קירות" מתכת כאלה משני צידי הדלת הראשית, מבחוץ, וזה יצר כזה מסדרון לפני הכניסה לבית.. עכשיו, זה נראה די מכוער ואני ממש רוצה לצייר על שני ה"קירות" מבחוץ, משהו צבעוני ויפה כזה אבל שלא יראה ילדותי / תקוע, כי בכל זאת זה בית.. יש למישהו רעיון מה אפשר לצייר? (או תמונה שאני יכולה להעתיק?) ובאיזה צבעים להשתמש? (שיחזיקו מעמד על המתכת ולא ירדו בגשם..). תודה מראש
.
 

3תיתי

New member
אין בעיה לצייר על מתכת

אפשר בסופרלק או המרייט ודומיו (טמבור מטאל שייך ל"דומיו"). אולי אפשר לצייר שני עציצים משני הצדדים?
 

פפו

New member
שימי לב../images/Emo70.gif

מאוד חשוב איזו מתכת. אם המדובר במתכת אל ברזלית כמו אלומניום או נרוסטה וכן על הרזל מצופה בגילוון חובה להשתמש בפריימר כצביעה ראשונית שכן אם לא הצבע לא יתחבר למתכת ויתקלף לאחר זמן מה.
 

3תיתי

New member
צודק אבל

אם מדובר במתכת מחלידה, כדאי להשתמש בממיר לפני צבע היסוד למתכת או לצבוע בהמרייט. אגב, אצלי יש מתקן לנדנדה,ממתכת מגולוונת, שצבוע בהמרייט כבר שנים, בשמש ובגשם, ללא קילופים. אולי עניין של מזל?
 
היי תיתי

עצם זה שהמתכת המגולוות נצבעה בהמרייט = אין צורך במקשר , לגבי הממיר חלודה הוא למעשה חומר שאוטם את המתכת ומונע למעשה הגעת חמצן לברזל וע"י כך נמנע תהליך חימצון המתכת = חלודה .!!! מתכת חדשה שתיצבע בצבע יסוד תבצע את אותה הפעולה וחבל להשקיע בממיר חלודה שמאד יקר אצלי בעבודה ובמקומות עבודה נוספים משתמשים בחומר מסוכן מאד הנקרא =הידרזין, חומר זה הופך את החלודה האדומה (המתפוררת) לחלודה שחורה . שאינה מתפוררת זהו חומר שמשתמשים במערכות של העברת מים בצנרת מתכת זה היהשעור צר בנושא
 

3תיתי

New member
טוב לדעת!

ולא ידעתי שממיר החלודה מסוכן. לא שאני משתמשת בו כל כך הרבה, אבל תכננתי לחדש את שער הכניסה הביתה. אינני יודעת מה מצב המתכת של מי שרצה לצבוע (השואל בתחילת השירשור) ולכן הוספתי את עניין ממיר החלודה.
 
למעלה