הצביעה יפה, הקווים מעולים, אבל:
בחרת לשלב שני דברים שלדעתי לא כל כך עובדים טוב ביחד, ראש ראליסטי על גוף לא ראליסטי. אנשים יכולים לקבל ציור לא ראליסטי בתור יצוג של אדם כל עוד כל חלקי הציור מוקצנים באותה מידה: נאמר, אם הראש היה גדול יחסית לגוף ו/או תווי הפנים יותר קיצוניים. מה שקרה בציור הזה הוא שבגלל שהראש ראליסטי, קשה קצת (לי לפחות) לקבל את הגוף כלא ראליסטי, ומה שנוצר הוא רושם של גמד, אדם בעל גוף לא מפותח.