ציונה בת 10!

rabbitm

New member
ציונה בת 10!

הזמן רץ שנהנים וציונה שלי בחודש הבא תחגוג 10! הפורום הזה היה לי מקור ידע ותמיכה בשנים הראשונות ואני מודה על כך! בזכות הפורום צלחתי את שנות הנעורים של הגברת. ועכשיו, הגברת הזדקנה ורוב היום היא פשוט ישנה. זה נורמלי לישון כל כך הרבה? (מבחינתה כמובן
) על משחקים אין מה לדבר, היא מסתכלת עליהם וממשיכה בשלה. אוכל היא מקבלת מדוד עקב שמנמנות יתר וליטופים היא מקבלת מלא (במיוחד בתקופת הסגר) אשמח לדעת אם יש משהו מיוחד שאני צריכה לדעת/לשים לב עקב גילה המתקדם (יחסי) תודה ולילה טוב
 

גורדיאן

New member
מאחל לגברת רק בריאות, אבל היא לא זקנה!

החתולה שלי בת 10 (וחודשיים) ומלאת מרץ כמו תמיד, קופצת ומתרוצצת, מנהלת מריבות עם 2 חתולי המרפסת (בני 9) ומוכנה תמיד לכל פעילות על סף הפלילי והלאה, כמו לגנוב להם אוכל ולהשתלט על מקומות המרבץ שלהם.
 

אלישבע777

Well-known member
הווטרינרים אומרים שבגיל 7 החתול כבר מזדקן

החתול הקודם שלי, התחיל עם בעיות הבריאות בגיל 12 אז החלה ההדרדרות עד גיל 16 וחצי. תחילה קריסטלים בדרכי השתן שטופלו באמצעות מזון מיוחד ואחר כך עצירות כרונית שטופלה בניתוח. אבל אחרי הניתוח, הוא כבר איבד את שמחת חייו. היום יש לי חתול נפלא, שבגיל 12 יש לו בעיה של פעילות יתר של בלוטת התריס, מטופל באמצעות מזון דל יוד, פרט לכך הוא בסדר גמור. אני מקווה שהוא יחזיק יותר זמן מעמד. מעניין אם גיל 12 הוא הגיל הממוצע להתחלת הזקנה אצל חתולים. מכל מקום, אני כבר פועלת למצוא לו יורש כלבבי.
 

Yukita

Active member
מנהל
מזל טוב לרגל העלייה לכיתה ה'!

בקרוב חטיבת ביניים
&nbsp אכן נכנסה באופן מאוד כללי לתחום ה"סניור" - אצל וטרינרים זה בדרך כלל התחום מגיל 9 ואילך - אבל איננה קשישה בכלל. כיום חתולי בית מסוגלים לחיות לגילאים כמו 17-18 ואפילו יותר (יצא לי לפגוש אחת באותם צבעים כמו ציונה שלך - בת 24!). &nbsp כמו בכל דבר, עניין השינה הוא עניין גם של הרגל וגם של אופי. כל אחד והאופי שלו. כמו בכל דבר (אכילה, התנהגויות שונות וכו') אם יש שינוי ממשי לעומת מצב אחר שהיה לא מזמן, זו סיבה לבדוק, אבל בגדול הרבה מאוד חתולים אוהבים לישון חלק גדול מהיום.
 
למעלה