צ'ט עם נירית קופל!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יעל צל

New member
צ'ט עם נירית קופל!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שבוע הבא, 30 לאוגוסט בפורום האתר הרשמי http://nirit.2ya.com זה יוצא יום רביעי וזה יהיה בסביבות הצהריים, השעה המדוייקת תתפרסם בהמשך השבוע, חסרררררררר למי שמפספס!!!!!!!! תתחילו לחשוב על שאלות!!!
 

m G m

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo24.gif

איזה כיףףףףףףףףף
לפחות אם לא הייתי במפגש אני אהיה בצ'ט...
חחחח טוב מה אני משווה בכלל
 

יעל צל

New member
אופסיייייייייייי תיקוןןןןןןןןןןןןןן

30 ליולי - יום רביעי הקרובבבבבבבב!!!!!
 

יעל צל

New member
בין שעה לשעה וחצי ו...

נשתדל לענות על כמה שיותר שאלות!!!! בינתיים תרשמו לכם אותם על דף או תזכרו. ואת השעה המדוייקת של הצ'ט אני אפרסם במשך שבוע הבא אחרי שאני אתאם את זה מול נירית
 
~../images/Emo11.gifמול נירית..../images/Emo26.gif../images/Emo42.gif~

~ את חייבת לגרום לנו לקנא עוד יותר
חחח
~
 
~../images/Emo11.gifחחח.אני לא כועסת או משו..../images/Emo42.gif~

~ יעל, זה היה בצחוק.. אנחנו יודעים שאת חברה שלה..
, אגב, מה עם התמונות מהמפגש
, מתי שמים אותם בפורום
~
 

Pam Lukowski

New member
אני מפתחת ביום ראשון אבל...

במצלמה (הדפוקה) שלי אין תמונה קבוצתית. יש תמונה אחת של כולם יושבים מסביב למשחק היפה שיעל הכינה ובתמונה השנייה צילמתי פשוט את המשחק חחחחח התאהבתי בו!! קבלי עוגאי!! רצח אותי הקטע הזהההההה ווואי משחק גאונייייייי
 

Liloush

New member
וואי שמחה שנהנתם!!

ספרו על המשחק, איך היא הכינה? ומה היה המשחק? ויעל קבלי ח"ח על ההשקעה
 

NeTuSh2

New member
הייייייייי ../images/Emo13.gif

ממממ אף פעם לא הייתי בצ'אט איך זה הולך? תודה
 
למעלה