שבוע הבא, 30 לאוגוסט בפורום האתר הרשמי http://nirit.2ya.com זה יוצא יום רביעי וזה יהיה בסביבות הצהריים, השעה המדוייקת תתפרסם בהמשך השבוע, חסרררררררר למי שמפספס!!!!!!!! תתחילו לחשוב על שאלות!!!
נשתדל לענות על כמה שיותר שאלות!!!! בינתיים תרשמו לכם אותם על דף או תזכרו. ואת השעה המדוייקת של הצ'ט אני אפרסם במשך שבוע הבא אחרי שאני אתאם את זה מול נירית
במצלמה (הדפוקה) שלי אין תמונה קבוצתית. יש תמונה אחת של כולם יושבים מסביב למשחק היפה שיעל הכינה ובתמונה השנייה צילמתי פשוט את המשחק חחחחח התאהבתי בו!! קבלי עוגאי!! רצח אותי הקטע הזהההההה ווואי משחק גאונייייייי