צו ראשון
היי, לפנ יכחודש קיבלתי צו ראשון, עכשיו, ידוע לי שהבדיקות הרפואיות שם, דורשות להתפשט עד התחתונים (ויותר). עכשיו הבנתי שכאשר מתפשטים יותר זה באופן רפטי, אבל עומדים בחדר עם עוד כמה (הרבה או קצת ??) שגם הם עם תחתונים. אני חושש שיקרו לי תקלות. האם מישהו יודע , היה, או יהיה או יכול לתת לי טיפים? תודה
היי, לפנ יכחודש קיבלתי צו ראשון, עכשיו, ידוע לי שהבדיקות הרפואיות שם, דורשות להתפשט עד התחתונים (ויותר). עכשיו הבנתי שכאשר מתפשטים יותר זה באופן רפטי, אבל עומדים בחדר עם עוד כמה (הרבה או קצת ??) שגם הם עם תחתונים. אני חושש שיקרו לי תקלות. האם מישהו יודע , היה, או יהיה או יכול לתת לי טיפים? תודה