צו ראשון

Hello15

New member
צו ראשון../images/Emo140.gif

שלום :] קיבלתי צו ראשון ואני הולכת בימים הקרובים... רציתי לדעת כמה זמן בערך זה ייקח? אם זימנו אותי ל10 וחצי מתי בערך אני אצא? תודה רבה
 

253Daniel

New member
זה לא נראה לך פרט שולי קצת?!

עדיף שתתעסקי לא ב-מתי את מסיימת...אלא באיך את עושה את זה על הצד הטוב ביותר(=..! בכל זאת תהיי מוכנה לבלות שם כמה שעות טובות- חלק גדול בהמתנה. בהצלחה!
 
למעלה