צורך במתן שתן
היי לכן,
לפני 6 ימים עברתי החזרת מוקפא. אני לוקחת לתמיכה אסטרופם ודופסטון. אסטרופם וגינלי. מרגישה מהבוקר זרמים בנרתיק וצורך במתן שתן באופן תדיר. קבעתי תור לרופא משפחה לשלול דלקת בשלפוחית השתן, למרות שאין כאב ואין צריבה. מוכר למישהי מכן? יכול להיות בגלל התמיכה?