צורך במתן שתן

שחר רו1

New member
צורך במתן שתן

היי לכן,
לפני 6 ימים עברתי החזרת מוקפא. אני לוקחת לתמיכה אסטרופם ודופסטון. אסטרופם וגינלי. מרגישה מהבוקר זרמים בנרתיק וצורך במתן שתן באופן תדיר. קבעתי תור לרופא משפחה לשלול דלקת בשלפוחית השתן, למרות שאין כאב ואין צריבה. מוכר למישהי מכן? יכול להיות בגלל התמיכה?
 

מפעם

New member
לא יצא לי לקחת תמיכה כזאת אבל

אחרי הביוץ כשהפרוגסטרון עולה, יותר קשה להחזיק ולהתאפק
אז יש מצב שזה מהתמיכה
 

נובמבר6

New member
לי היה

זה היה דלקת בדרכי השתן.
עליתי על זה מאוחר כשעלה החום כבר.
גשי לבצע בדיקתן שתן אם עוד לא ביצעת.
הרופא אמר ששכיח והגיוני שחיידקים יהיו בהליכים פולשניים וצריך לבדוק.
בהצלחה
 

PAND76

New member
עד אתמול לקחתי אסטרופם בכדורים, במשך שבועיים

וגם אצלי שתן תכוף, בעיקר בלילה. וכשאני לא בנוחיות, אני לא מצליחה לישון בגלל מחשבות: "האם יש לי/אין לי פיפי עכשיו?"
 
למעלה