צורות ממשל
מהי לדעתכם צורת השלטון העדיפה לאנושות? מי פה חושב שדמוקרטיה היא סוף ההתפתחות השלטונית? במקרה נתקלתי בתנועת הצייטגייסט,ולמרות חוסר הסכמה אם חלק מהעקרונות שלהם,אני יכול להגיד שהבסיס נשמע לי הרבה יותר טוב מדמוקרטיה. אני אסכם בקטנה את הנקודות העיקריות שלהם,כי אין כ"כ מידע עליהם בעיברית: *הקמת ממשלה גלובלית לכל העולם *ניצול משאבי העולם בצורה טכנולוגית יותר *הפסקת עבודות שחורות,העברת יצור למכונות *ישוב עתידי של מגדלי ענק,ומבנים תת מימים *חלוקה שווה של משאבי העולם בין כל האנשים-מסכים עד גבול של מוצרי יסוד *ביטול רעיון הכסף,תגמול בעד עבודה-לא מסכים בכלל מה דעתכם?
מהי לדעתכם צורת השלטון העדיפה לאנושות? מי פה חושב שדמוקרטיה היא סוף ההתפתחות השלטונית? במקרה נתקלתי בתנועת הצייטגייסט,ולמרות חוסר הסכמה אם חלק מהעקרונות שלהם,אני יכול להגיד שהבסיס נשמע לי הרבה יותר טוב מדמוקרטיה. אני אסכם בקטנה את הנקודות העיקריות שלהם,כי אין כ"כ מידע עליהם בעיברית: *הקמת ממשלה גלובלית לכל העולם *ניצול משאבי העולם בצורה טכנולוגית יותר *הפסקת עבודות שחורות,העברת יצור למכונות *ישוב עתידי של מגדלי ענק,ומבנים תת מימים *חלוקה שווה של משאבי העולם בין כל האנשים-מסכים עד גבול של מוצרי יסוד *ביטול רעיון הכסף,תגמול בעד עבודה-לא מסכים בכלל מה דעתכם?