dude,אתה בפ' פילוסופיה
אנחנו לא מתכננים מהפכה,אנחנו דנים ברעיון תאורטי. שלא תהיה איראן,ולא תהיה ארה"ב,מה אכפת לאזרחים לחיות באותה מדינה? אתה מודע לזה שיש איראנים בארה"ב?שיש יהודים באיראן? זה לא שלום מאולץ,זה אי שימוש בנשק גרעיני,עקב חשש הדדי. זה לא פוסל שימוש בכל נשק אחר.כמו המצב היום. עקב זה שאני לא זוכר מה ההבדל בין קומוניזם לסוציאליזם אני לא אתווכח על הנקודה הזאת. הקומניזם לא יעיל,כי הוא לא נעשה בצורה נכונה עד היום,רק בכפייה. עם מלאימים רכוש,לא יהיו כאלה עם יותר. השאיפה האנושית היא לעושר היא אכן יחסית לסביבה,אבל אנשים יכולים לחיות בממוצע כמו רוב האנשים במדינות כיום. וחוץ מזה לא דיברנו על שיוויון מוחלט,אלא רק על בסיס כלכלי משותף והשאר(מותרות) שוק חופשי.תיקרא פעם הבאה את הכל לפני שאתה מגיב.
אנחנו לא מתכננים מהפכה,אנחנו דנים ברעיון תאורטי. שלא תהיה איראן,ולא תהיה ארה"ב,מה אכפת לאזרחים לחיות באותה מדינה? אתה מודע לזה שיש איראנים בארה"ב?שיש יהודים באיראן? זה לא שלום מאולץ,זה אי שימוש בנשק גרעיני,עקב חשש הדדי. זה לא פוסל שימוש בכל נשק אחר.כמו המצב היום. עקב זה שאני לא זוכר מה ההבדל בין קומוניזם לסוציאליזם אני לא אתווכח על הנקודה הזאת. הקומניזם לא יעיל,כי הוא לא נעשה בצורה נכונה עד היום,רק בכפייה. עם מלאימים רכוש,לא יהיו כאלה עם יותר. השאיפה האנושית היא לעושר היא אכן יחסית לסביבה,אבל אנשים יכולים לחיות בממוצע כמו רוב האנשים במדינות כיום. וחוץ מזה לא דיברנו על שיוויון מוחלט,אלא רק על בסיס כלכלי משותף והשאר(מותרות) שוק חופשי.תיקרא פעם הבאה את הכל לפני שאתה מגיב.