PROJECT:2501
New member
צומת
כרגיל ביום שישי הייתה צומת בצומת רעננה. בצומת השתתפו אני נמרוד אלון ואורי (לא שהייתה לו ברירה). באופן מפתיע למדי חצי מהפלריגים נקרעו באורח מסתורי. הדבר היה ללא ספק נמנע אם היו עוד פעילים באותו צומת. חבל מאד.
כרגיל ביום שישי הייתה צומת בצומת רעננה. בצומת השתתפו אני נמרוד אלון ואורי (לא שהייתה לו ברירה). באופן מפתיע למדי חצי מהפלריגים נקרעו באורח מסתורי. הדבר היה ללא ספק נמנע אם היו עוד פעילים באותו צומת. חבל מאד.