צוואר ועיניים

Zipadidoda

New member
צוואר ועיניים

שלום הצוואר שלי כל הזמן תפוס ואם לא תפוס הוא מלא מתח מידי פעם אני עושה תרגילים (כמו בספר "ראייה משופרת ללא משקפיים") לשחרור הצוואר אבל אני עושה תרגילי בטן (שוכב על הרצפה,על הגב, רגליים מכופפות, עולה קצת, מחזיק שם כמה זמן, ויורד, עם תמיכה של היידים בראש) התרגילים הכי בריאים ששמעתי עליהם וזה עדיין מקשה לי על הצוואר... בנוסף כבר כמה זמן שהעיניים שלי מאדימות מהר, יבשות וכו... כשאני שותה זה עוזר לקצת ואז המצב חוצר לקדמותו... העיניים שלי אדומות... איך "להלבין" אותם שוב? :)... אין תרגילים או משהו? תודה רבה רבה
 

liza26

New member
צוואר תפוס../images/Emo7.gif

צוואר תפוס מעיד גם על הרבה מתח, לחץ ואחריות כבדה על הכתפיים. אני, למשל, פניתי לטיפול שיאצו וזה עזר. תנסה לבדוק אם יש משהו בחיים שלך כרגע שמלחיץ אותך או גורם לך למתח מיותר מקווה שעזרתי
 
תהיה בריא!

התהליך לשיפור הבריאות שלנו, שחלק ממנו הוא שיפור אורח החיים שלנו ועשייתו בריא יותר ויותר, איננו מסתיים לעולם. אני מאחל לך לפתור את כל "בעיותיך" ב"שדרוג" הקרוב... ספר לנו כשהצוואר והעיניים יהיו בסדר... וגם איזה שינויים באורח החיים שלך עשית בדרך לשם.
 

Lagrangian

New member
טאי צ´י!

נסה למצוא מורה לטאי צ´י או צ´י גונג שגם מתמצא קצת ברפואה סינית או צ´י גונג רפואי באיזורך. אמנם התיקון יהיה איטי, אבל אם תתמיד, הוא גם יהיה קבוע.. ניצן
 

deep ocean

New member
אולי שיטת אלכסנדר

מישהו מכיר מטפל טוב בשיטה זו? אני מכירה מטפל באיזור השרון.
 
ואפשר גם......

היי אני בטוחה שכל העצות שנכתבו כאן הן טובות משלי אבל אני מאמינה שלפעמים מנתחים מצב פשוט הופכים אותו למסובך יותר - יתכן שהצוואר כואב כי אתה אולי באמת לחוץ וטרוד אבל גם יתכן שישיבת תחת מזגן שיבש לך את העינים ותפס לך את הצוואר או שאולי ישנת שהגוף שלך מונח לא באופן "בריא" על המזרון לגבי העיניים אולי אתה יושב מידי שעות מול מחשב או אולי אתה לא ישן מספיק. ושוב אני חלילה לא מזלזלת במה שנכתב כאן קודם, כל מה שכתב יפה וחכם. אני בכל אופן שקורה אצלי מצב דומה אני עושה מקלחת חמימה ונחה, אולי קצת טיפות עיניים וזה עובר - וזה כהתחלה כפיתרון זמני, אח"כ לאט לאט תוכל לשפר את חייך כפי שנכתב קודם אם תרצה - כולנו צרכים לשדרג מיידי פעם את דרך החיים/חשיבה/תפיסה וכו.. בהצלחה אוהבת חני
 

azo

New member
מקווה שאתה מרגיש יותר טוב

המכאובים שיש לך בהחלט פתירים אם באמצעים חיצוניים (סטילה) או עיסוי שיאצו וכד´ אך מאחר והתחושה שלי היא שאתה בהחלט אדם המנסה לטפל לא רק בתסמינים אלא גם בבעיה עצמה (אנרגתית רוחנית רגשית וכד´..) גש למטפל!! יש מגוון אדיר של אפשרויות (אך לפי דעתי מה שהכי חשוב זה הכימיה בין המטפל למטופל והאמון שנוצר - אם יש אמון גם מים קדושים יעזרו...) אז אם אתה צריך עזרה במציאת מטפלים טובים יש באמתחתי מספר מטפלים בשיטות שונות. צור איתי קשר ואוכל לתת לך אותם בשמחה...
שלומית
 
אני מציעה...

אני מציעה להפחית את מינוני הכניסה למחשב ולשאול שאלות על הצוואר. המחשב לא בדיוק ידידותי לצוואר-עיניים.
 
למעלה