צה"ל מגשים חלום
שלום לכולכם
אין,אין, כמו צה"ל ומדינת ישראל, אנחנו ממש כמו עמותת "הגשמת חלום". לפני מספר שבועות, רנטיסי, חזר ואמר, שברצונו להיות שהיד וללכת בדרכו של אחמד יאסין, ו ה נ ה, רגע לפני ההתנתקות מעזה (או שלא), כצעד תקדימי של מחווה ישראלית לבני העם הפלשתינאי, מדינת ישראל מגשימה למנהיג החמאס ולא אחר את חלומו. היו מקרב בני עמם שלא התלהבו מהרעיוןומהמתנה שהענקנו לרנטיסי
, אבל אצלנו במשפחה אומרים, שלא יפה לקחת מתנות בחזרה ומי שיעשה זאת-יקבל גיבנת
. שבוע טוב לכולכם תחי מדינת ישראל
שלום לכולכם