צהרים ומה מכינים?
אצלי שווארמה +ריזטו ואצלכם? ריזוטו שווארמה וירקות - מקורי לאורז: כף שמן כוס ורבע אורז 1/2 2 כוסות מים מלח, פלפל לשווארמה והירקות: חצי בצל גדול חתוך לרצועות דקות 1 קופסא פיטריות חתוכות חבילת שווארמה של מאמא עוף (פרגיות/אמיתית – אפשר לערבב גם וגם חצי חצי) כפית כורכום כפית כמון כפית פפריקה מתוקה 400 גרם לקט נורמנדי 1 קישוא חתוך 1 בטטה בינונית מגוררת בפומפייה גסה 4 שיני שום כתושות 2 כפות אבקת מרק פיטריות 2 כוסות מים 1 קוביית קנור פטרוזיליה שום 1 קוביית קנור פיטריות 1 כף רסק עגבניות 3 כפות מיונז פטרוזיליה קצוצה מלח, פלפל שחור גרוס אורז: לטגן 2 דקות את האורז, להוסיף 1/2 2 כוסות מים, מלח, פלפל שחור, להביא לרתיחה. לכסות ועל האש הכי נמוכה 20 דקות. להשאיר את המכסה עוד כ-5 דקות., לשווארמה וירקות: לטגן בצל עד הזהבה, להוסיף פיטריות חתוכות, לטגן 2 דקות, להוסיף את השווארמה, לכסות ולטגן 2 דקות. להוסיף את התבלינים. להוסיף קישוא חתוך, לקט ירקות קפואים, בטטה בינונית מגוררת בפומפייה גסה, 4 שיני שום, לכסות ולבשל כ-10 דקות על אש נמוכה. להוסיף 2 כוסות מים מעורבבות עם 2 כפות אבקת מרק פיטריות, לעוד 10 דקות. להוסיף 1 קובייה של קנור פטרוזיליה ושום ו-1 קובייה של קנור של פיטריות, 1 כף רסק עגבניות, לערבב ועוד 5 דקות. להוסיף 3 כפות מיונז ועוד 10 דקות. להוסיף את האורז, לערבב, להוסיף פטרוזיליה קצוצה ולערבב טוב טוב. לבשל עם מכסה על אש נמוכה עוד כ-10 דקות להספגת הנוזלים. לתבל לפי הטעם.
אצלי שווארמה +ריזטו ואצלכם? ריזוטו שווארמה וירקות - מקורי לאורז: כף שמן כוס ורבע אורז 1/2 2 כוסות מים מלח, פלפל לשווארמה והירקות: חצי בצל גדול חתוך לרצועות דקות 1 קופסא פיטריות חתוכות חבילת שווארמה של מאמא עוף (פרגיות/אמיתית – אפשר לערבב גם וגם חצי חצי) כפית כורכום כפית כמון כפית פפריקה מתוקה 400 גרם לקט נורמנדי 1 קישוא חתוך 1 בטטה בינונית מגוררת בפומפייה גסה 4 שיני שום כתושות 2 כפות אבקת מרק פיטריות 2 כוסות מים 1 קוביית קנור פטרוזיליה שום 1 קוביית קנור פיטריות 1 כף רסק עגבניות 3 כפות מיונז פטרוזיליה קצוצה מלח, פלפל שחור גרוס אורז: לטגן 2 דקות את האורז, להוסיף 1/2 2 כוסות מים, מלח, פלפל שחור, להביא לרתיחה. לכסות ועל האש הכי נמוכה 20 דקות. להשאיר את המכסה עוד כ-5 דקות., לשווארמה וירקות: לטגן בצל עד הזהבה, להוסיף פיטריות חתוכות, לטגן 2 דקות, להוסיף את השווארמה, לכסות ולטגן 2 דקות. להוסיף את התבלינים. להוסיף קישוא חתוך, לקט ירקות קפואים, בטטה בינונית מגוררת בפומפייה גסה, 4 שיני שום, לכסות ולבשל כ-10 דקות על אש נמוכה. להוסיף 2 כוסות מים מעורבבות עם 2 כפות אבקת מרק פיטריות, לעוד 10 דקות. להוסיף 1 קובייה של קנור פטרוזיליה ושום ו-1 קובייה של קנור של פיטריות, 1 כף רסק עגבניות, לערבב ועוד 5 דקות. להוסיף 3 כפות מיונז ועוד 10 דקות. להוסיף את האורז, לערבב, להוסיף פטרוזיליה קצוצה ולערבב טוב טוב. לבשל עם מכסה על אש נמוכה עוד כ-10 דקות להספגת הנוזלים. לתבל לפי הטעם.