צהרים ומה מכינים?

ady18

Well-known member
צהרים ומה מכינים?

אצלי שווארמה +ריזטו ואצלכם? ריזוטו שווארמה וירקות - מקורי לאורז: כף שמן כוס ורבע אורז 1/2 2 כוסות מים מלח, פלפל לשווארמה והירקות: חצי בצל גדול חתוך לרצועות דקות 1 קופסא פיטריות חתוכות חבילת שווארמה של מאמא עוף (פרגיות/אמיתית – אפשר לערבב גם וגם חצי חצי) כפית כורכום כפית כמון כפית פפריקה מתוקה 400 גרם לקט נורמנדי 1 קישוא חתוך 1 בטטה בינונית מגוררת בפומפייה גסה 4 שיני שום כתושות 2 כפות אבקת מרק פיטריות 2 כוסות מים 1 קוביית קנור פטרוזיליה שום 1 קוביית קנור פיטריות 1 כף רסק עגבניות 3 כפות מיונז פטרוזיליה קצוצה מלח, פלפל שחור גרוס אורז: לטגן 2 דקות את האורז, להוסיף 1/2 2 כוסות מים, מלח, פלפל שחור, להביא לרתיחה. לכסות ועל האש הכי נמוכה 20 דקות. להשאיר את המכסה עוד כ-5 דקות., לשווארמה וירקות: לטגן בצל עד הזהבה, להוסיף פיטריות חתוכות, לטגן 2 דקות, להוסיף את השווארמה, לכסות ולטגן 2 דקות. להוסיף את התבלינים. להוסיף קישוא חתוך, לקט ירקות קפואים, בטטה בינונית מגוררת בפומפייה גסה, 4 שיני שום, לכסות ולבשל כ-10 דקות על אש נמוכה. להוסיף 2 כוסות מים מעורבבות עם 2 כפות אבקת מרק פיטריות, לעוד 10 דקות. להוסיף 1 קובייה של קנור פטרוזיליה ושום ו-1 קובייה של קנור של פיטריות, 1 כף רסק עגבניות, לערבב ועוד 5 דקות. להוסיף 3 כפות מיונז ועוד 10 דקות. להוסיף את האורז, לערבב, להוסיף פטרוזיליה קצוצה ולערבב טוב טוב. לבשל עם מכסה על אש נמוכה עוד כ-10 דקות להספגת הנוזלים. לתבל לפי הטעם.
 
עשיתי חומוס במיקרו בקרוב אכין נראה

לי עוד עוגת תפוזים או אולי אני אעשה מאפינס תפוזים
 
אצלי מרק עדשים ירוקים, אורז

ויש לי חזה עוף שלא החלטתי מה לעשות איתו או שניצלים ופירה, או חזה עוף עם ירקות ברוטב אדום. וסיר גדול של רוטב שאני מקפיאה לי מנות מנות ומשתמשת במהלך השבוע.
 
למעלה