צהריים טובים אני מאוד נהנית מהפורום שלכם. הכנתי היום לצהריים עוף קריספי של פירגה שעדיין בתנור. אורז צהוב עם תירס . תמונות אני אלמד להעלות בימים הקרובים. רציתי לשאול אם למישהו יש מתכון למעורב ירושלמי שאני מתכננת להכין מחר. תודה ויום טוב