צהריים טובים

אורנה40

New member
צהריים טובים

אני מאוד נהנית מהפורום שלכם. הכנתי היום לצהריים עוף קריספי של פירגה שעדיין בתנור. אורז צהוב עם תירס . תמונות אני אלמד להעלות בימים הקרובים. רציתי לשאול אם למישהו יש מתכון למעורב ירושלמי שאני מתכננת להכין מחר. תודה ויום טוב
 
אורנה ברוכה הבאה לפורום../images/Emo24.gif

כאן תמצאי כמה מתכונים טובים כנסי למאמרים - מנות עיקריות - מעורב ירושלמי
 
למעלה