צהריים טובים...

F a d i

New member
צהריים טובים...

אתם מוזמנים לתכנית ניסיונית של מוזיקה יוונית ברדיו אנטרנט שעתיים של מוזיקה יוונית מאוד מגוונת..מוזיקה ושירים מכל התקופות..רבטיקו,לאייקה ושירים מהשנים האחרונות.. בעריכתי והגשתי,מחר-יום שלישי-מחצות יש שם צ'ט..אפשר לצוטט ולהאזין בו זמנית.. מקווה לראות את כולכם.. הנאה מובטחת והמון הפתעות אז לא לשכוח שלישי 24:00-02:00 ב WWW.RADI-YO.CO IL יום טוב
 
אשמח

להישתתף...ולהאזין
 

F a d i

New member
לא לשכוח.....עוד שעה +/- זה קורה

אם הכל יהיה בסדר.... מקווה לראותכם..
 

sysyv

New member
תודה לפאדי על השידור../images/Emo168.gif

הצטרפתי רק בשעה השניה אבל מאד נהניתי כה לחי פאדימו
 

F a d i

New member
תודה לך יואב.....שמחתי לראותך

ושמח שנהנית קאליניכטה...
 
ברכות על השידור

לצערי לא החזקתי מעמד. האם יש שידור חוזר או אוסף בדיסק ? אני בטוח שהמבחר שלך היה ייחודי ואיכותי.
 

F a d i

New member
תודה אמנונוס...את התכנית צרבתי על

דיסק...אשמח להעביר לך אותו... ונדמה לי שמישהו הקליט...אני אברר ואגיד לך.. ותכנית שניה תהיה כבר ביום שלישי הבא...אותה שעה יום טוב...
 
למעלה