צהריים טובים!!

מיכל just

New member
צהריים טובים!!../images/Emo42.gif

שלום כולם! מה קורה? רק רציתי להגיד שהגיע הזמן להתעורר (-בהשפעת הפרסומת של הקפה...) טוב, אולי אני יתחיל איזשהו משחק?.. משעמם לי! טוב, אני שואלת ועונה! אז אני יתחיל: שורה- "ביחד אנחנו נשרוד" (-אמממ, מקווה שהתירגום טוב...) זהו, שיהיה לכולכם יום נפלא! (-יש לי מצב רוח טוב...
) אני הולכת עכשיו ליאיר לפיד. (-תסתכלו בתוכנית, אולי תראו אותי בקהל
, אני יחזיק שלט של הקורס כדי שתזהו...
)
 

AMIR HOREV

New member
אה אני מכיר את זה....

זה השיר שתורגם לעברית על ידיי מירי ושרון והיום הוא להיט בכל ערוצי הרדיו.... לשיר קוראים "לצידך" והשורה שלי היא המגע שלך הוא משי ועדיין חודר לי לתוך העור אני יודע פירשתי את זה כמו ערבי... (לא מדביק תויות) סורי לכו לחגית המורה שלי לאנגלית (הייתם מאמינים שפעם אחת היא הישעתה אותי רק בגלל שדיברתי בשיעור שלה.... בחיים לא השעו אותי...)
 
למעלה