צהריים טובים!!../images/Emo42.gif
שלום כולם! מה קורה? רק רציתי להגיד שהגיע הזמן להתעורר (-בהשפעת הפרסומת של הקפה...) טוב, אולי אני יתחיל איזשהו משחק?.. משעמם לי! טוב, אני שואלת ועונה! אז אני יתחיל: שורה- "ביחד אנחנו נשרוד" (-אמממ, מקווה שהתירגום טוב...) זהו, שיהיה לכולכם יום נפלא! (-יש לי מצב רוח טוב...
) אני הולכת עכשיו ליאיר לפיד. (-תסתכלו בתוכנית, אולי תראו אותי בקהל
, אני יחזיק שלט של הקורס כדי שתזהו...
)
שלום כולם! מה קורה? רק רציתי להגיד שהגיע הזמן להתעורר (-בהשפעת הפרסומת של הקפה...) טוב, אולי אני יתחיל איזשהו משחק?.. משעמם לי! טוב, אני שואלת ועונה! אז אני יתחיל: שורה- "ביחד אנחנו נשרוד" (-אמממ, מקווה שהתירגום טוב...) זהו, שיהיה לכולכם יום נפלא! (-יש לי מצב רוח טוב...