צהריים טובים

צהריים טובים../images/Emo39.gif

צהריים טובים לכולם. מה שלומכם? אצלי הכל גרוע אני במריבה רצינית עם הבוסית שלי כבר שבוע בערך והיא פשוט מצליחה להוציא אותי מדעתי הצילו.... עיזרו לי........ עמית
 

שתן לבן

New member
על מה רבתם?

צוהורים טובים גם לך. גם אצלי הכל גרוע...(אם את רוצה תקראי פורום למה) איפה את עובדת ובמה? שלך שטן לבן.
 
למעלה