צהריים טובים צהריים טובים לכולם. מה שלומכם? אצלי הכל גרוע אני במריבה רצינית עם הבוסית שלי כבר שבוע בערך והיא פשוט מצליחה להוציא אותי מדעתי הצילו.... עיזרו לי........ עמית