צהריים טובים

צהריים טובים../images/Emo140.gif../images/Emo96.gif

מתאוששים. היה ערב מהנה מאוד בשביל קרוב ל-70 מתבגרים ומתבגרות לקצב מוסיקת טראנס, היפ-הופ, פופ, רוק והשד-יודע-מה. ים של מתנות, צילומים, ברכות, זיקוקים ושאר שמחות וירקות. חזרנו הביתה קרוב לחצות והילדה לא הסכימה ללכת לישון בלי לפתוח את כל המתנות ולספור את הכסף... ואז, עם עיניים דבוקות זחלנו למיטה. הבוקר הוקדש לסדרים חדשים בחדרי הילדים וסידור המתנות במקומות הראויים להן ועוד ועוד, בינתיים זה השתלב עם שלל מכונות הכביסה שהופעלו וסידורי שבת וסופ"ש. יום נפלא לכם ושבת שלום, שחר
 
היי, תודה עזריה ואיפה כולם היום?

ראיתי כאן את רות ואת ניקולי ואת "רק אישה". איפה רולן? יערית? אורלי? נתי? פינקי? קרן? מקסי וכל היתר? מתגעגעת, השמיעו קול.
 

P i N k G i R l

New member
../images/Emo124.gif

אני כאן. קפצתי להצצה קטנה באמצע הפסקה קצרה ממתמטיקה. אוף..... כמה תרגילים. פתרתי כבר חצי ספר. נמאס לי. ויש לי עוד הרבה ללמוד היום. ככה זה, כמה ימים לפני אני מורחת את הזמן כי אני חושבת שיש לי את כל הזמן שבעולם ויום לפני אני חורשת כמו מטורפת. מחר בבוקר מתכונת ואז ב12 הולכים לים ושוכחים הכל !!!!! שחר.... מזל טוב אחרון לאור:) כייף לשמוע את התיאורים שלך. ביי לכם בנתים. אני הולכת לחזור למתמטיקה.
 

החתולית

New member
ערב טוב ../images/Emo29.gif

הנה אנחנו כאן, חזרנו לנו מהחופשה הקצרה, עייפים ומאד מרוצים. בילינו, אכלנו טוב, נהננו, וכמעט ולא נחנו. אחרי שנעשה סדר בבאלאגן בבית, אמצא זמן לקרוא את כל הפוסטים החדשים ולהגיב. בינתיים, אני רוצה לשמוח עם שחרית לכבוד סיום חגיגות בת המצווה, ולהרגיע את עזריה: השארתי כמה עדרים בשבילך :))) ערב נעים שיהיה לכולנו :)
 
למעלה