צהריים טובים וחג שמח
אפרופו גבר.

Purple Mushroom

New member
צהריים טובים וחג שמח../images/Emo42.gif אפרופו גבר.

זה פורום יחסית חדש , ואני מנסה את כוחי בפתיחת הודעה חדשה שקשורה לשם הפורום : גבר,גברים . לפני 3 חודשים , שהודעתי לאשתי , שדי , נמאס לי , אני רוצה לעזוב אותה . הייתי החלטי . אז היא אמרה את המילים הבאות : " או ! סוף סוף , פעם ראשונה , אתה מדבר כמו גבר . ! " . מהו בעצם המושג גבר ? מה הופך בעצם זכר , מעל גיל הבגרות (18) לגבר בעיני עצמו ובעיני החברה ?
 
ברור שאישתך מתייחסת למושג גבר כאל

אדם בוגר שאומר בדיוק את מה שהוא חושב ורוצה ולא הולך סחור סחור
 

Purple Mushroom

New member
אוקי. אבל זהו , מאז שאמרתי לה את זה ,

עבר הרבה זמן , ועכשיו (היא עדיין אישתי על הנייר) , לקח הרבה זמן , אבל אנחנו פרודים , כבר יותר מחודשיים , ולפני התחלה של תהליך הגירושים . כלומר , אשתי , היא לא בדיוק אשתי , אנחנו הולכים . הולכים ונפרדים . .. :0)
 
לצערי זה מאוד שכיח היום

בכל אופן, צריך לעשות את מה שהכי טוב. אם לא היו לי את הילדים, אני מניח שהייתי מוצא את מקומי בדומה לך. לא קל לי בבית.
 

קא זו או

New member
אם תרשה, בגלל הגילוי האישי שלך

ילדים אינם סיבה להימנע גירושין. ילדים רגישים כמו אנטנות של ג'וק, והם מגיבים מייד לכל מתח ששורר בבית. זה בא לידי ביטוי בהתנהגות בבית הספר או בין חבריהם השונים, הרבה פעמים הם מרגישים שהם אשמים במה שקורה בין אבא לאמא. הרבה גברים לא מתגרשים בגלל העלות הכלכלית של הגירושים.
 

Purple Mushroom

New member
זה לא קל לקרוא . בקשר לזוגיות ופרידות...

אצלי הכל הלך מהר , וקשה , ניסיתי כמה שאני יכול , וגם ניסיתי בסוף , לקבל גם עזרה דרך הרשת , דרך פורומים כאן בתפוז
חיכיתי כמה חודשים לטיפול זוגי , שלא הגיע בסופו של דבר , זוגתי\פרודתי פשוט כמעט מההתחלה חסמה אותי , וחיינו בחודשים הראשונים ממש בבועה (החג הזה גם ניתחתי שוב את המצב שהיה עם דוד שלי )- הלכתי עם הראש בקיר , כל כך רציתי להתחתן , חלום חיי , ועשיתי את זה מהר , הלכנו ביחד נגד כל הסביבה , וחשבנו שהאהבה שלנו חזקה מהכל , ותמשך לתמיד . אני השקעתי את כולי לקשר , ונתתי את עצמי מכל הבחינות , יותר ממאה אחוז , למרות שהיו המון בעיות . בשבילך , רק ממני , אני ממליץ על טיפול זוגי , אם לא קל . תמיד לא קל , תמיד יש בעיות , אבל תמיד יש תקווה , ודרך להתמודד איתם .
. :)
 

קא זו או

New member
כמה סבל גברים סובלים בגלל ה-גבר

הנה למשל כאן פתחו פתיל נגד פורום אופנה לגברים, כי גבר-גבר לא מתעסק בהבלים האלה אלא רק מתחנגלים [הומואים, ויותר גרוע, כאלה שצידם האחורי הוא מרכז הנאתם] אתה מבין איזה עולם אכזר, מסוקס שמודד אותך לפי הג'סטות שלך, הקול שלך, כמות הגרעפצים וגירודי הגוף שלך? עולם בו אתה "עומד במילה שלך" אפילו יכניסו לך כדור בראש, עולם בו אתה נכנס למשתנה ציבורית ומציץ לצד לראות אם להוא שלידך יש יותר גדול משלך, ואז תצא אתו למלחמה. נשים אוהבות לסנוט ולפגוע בגברים דרך עולם המושגים של הגברים. אשה - ערמומית, נחש בקש, מניפולטורית, תכמנית ועוד שלל כינויי גנאי הופכיים להתנהגות של גבר, שהוא טהור ונקי, ישר וישיר, הפה והלב אותו הדבר ומה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. עכשיו אתה מבין למה "הר ברוקבק" הרס את הגברים שצפו בו? שני קאובוים, תמצית הגבריות מזדיינים אחד עם השני. אלה גברים אלה? לכן אם עד עכשיו היית מתחשב, רגיש, הקשבת לאשתך, היא ידעה שאתה "סיסי" לא גבר. כי גבר בא ולוקח ולעולם לא מתחשב. תקשיב לי טוב, שתלך היא למצוא לה איזה פר הרבעה, מסוקס וישיר שיראה לה את מקומה המדוייק, ואתה תמצא לך בת זוג שפויה ונורמלית, שיודעת ליצור שותפות אמת. אגב, גבר זה מי שיש לו זין.
 

Purple Mushroom

New member
תודה רבה על התגובה הישירה,קא זה או:)

זה הכל עיניין של סטיגמות . קראתי את ההודעות שלך , והאבחנה שלך מוצדקת. אני באופן אישי , לא שוביניסט כזה , לא יוצא למלחמות. הגבר יכול להיות רגיש . באמת , פרודתי(עדיין אשתי) צריכה מישהו יותר דומה לה בהשקפות שלה . והלוואי שבעתיד הרחוק , אמצא לפי הגורל , מישהי , בת זוג , יותר "שפויה"ו"נורמלית" שיהיה לי איתה שקט יחסי . אהבה
שקטה ולא סוערת . אהבה בריאה יותר . תודה שוב , קא זה או :0)
 
אני גבר ואין לי זין

עדיין. נעים מאוד, אני יובל, ואני גבר טרנסג'נדר. נראה לי שהולך להיות מעניין פה...
 
זה אומר, נולה יקירתי :

שהוא העדיף לעבור מפורום "בישול לילדים" לפורום "גברים", גם אם זה עלה לו בשינוי המין..... אני מסוגל להבין את זה !! עדיף גזר כתום מאישה קרציה....
 

נולה24

New member
אני לא קרציה.

;1) שאם תלמד לבשל משהו .. אז זה יכול לתרום לך בהרבה היבטים . 2) אני שאלתי שאלה.. ולא התכוונתי לפגוע וסליחה אם פגעתי. לא היית צריך לתקוף ולקרא לי קרציה, מספיק להסביר בצורה מכובדת. 3) אני לא ממשיכה את המלל כי בהמשך ממש בא לי לקלל אותך - ואני לא נגררת לשם.
 
למעלה