צהריים טובים הגעתי...

  • פותח הנושא HP86
  • פורסם בתאריך

HP86

New member
יופי גם לי!!!

לו``ז עמוס ביותר. בא לך להחליף אותי?
 
אלת אין יחס בבית הזה אההה מלאכית 27

שזקוקה לחום ואהבה רביםםםםםםםםםם מתוקה קטנההההה מותר להתקשר כי את לא עונה לטלפונים משחקת אותה קשה להשגה חחחחחחחחחחחחחחח
 
יוווווווו מלאכיתתתת

יאללה מאיפה הופעת??? סוף סוף את מעבידה את המחשב? מסכן,כבר מיוסר שלא מתייחסים אליו.... אוף,יקירתי סורי שאני לא מתקשרת... אני מתביישת לאמר... אבל אבד לי המס`... ואני לא משחקת אותה קשה להשגה, אני פשוט קשה להשגה ! חחחחחחחחח (הייתי רוצה!)
 

sahr12

New member
כמה טוב שבאת............

באמת הגיע הזמן......ואני רואה שאלילה חזרה..... הנה מה טוב ומה נעים...... ואני פה.....ללא הפסקה....חיי כלב צימחוני...:)
 
ממש אומלל...

ישבת לך בצד... חיכית רק לחגית... אני הייתי כאן כל הזמן... רק היה חסר הסחוג שלך... לא יודעת מה עשו לך כל המקטרגים לגביי הצ`אטיות... ראבקקק,תחזור לעצמך! יאללה שרשר...
 

sahr12

New member
``ואתתתתתת הנשמה המתוקה``.....

היית פה????????שאני אמותתתתתתת...... זה לא אני זה הסרבר הדפוק...שכל הודעה לוקחת שעה... נראה לך שאני אתן ליפיופה כמוך..להסתובב לבד????? על גופתי..:)..
 

sahr12

New member
N לי מושג.......:):):)

נשארו לך קצת פירורים מהעוגת גבינה?? אחלה עוגה ,בחיי.....יש לך ידיים זהב.... ד``א מאיפה קנית אותה??
 
למעלה