צבע זהב

  • פותח הנושא ligo
  • פורסם בתאריך

ligo

New member
צבע זהב

הי
אני צריכה להכין glden ninjago ורציתי לדעת איך אתן צובעות דמויות בצבע זהב- צבע מאכל? אבקת איבוק?
יש לי אבקת איבוק של וילטון, אבל הזהב לא נתפס על הבצק סוכר (מהלתי בקצת כוהל)
בקיצור, אשמח לטיפים ולהמלצה על מוצר ספציפי שאני יכולה לקנות
בתודה מראש
 

net the jet

New member
יש צבע זהב באבקה, זו לא אבקת איבוק.

אכן מוהלים באלכוהול ומורחים על בצק סוכר יבש.
אבל כמו שכתבת- זה לא נתפס. צריך לעבוד במשיכהת מכחול אחת לכיוון אחיד, ולא ולחזור עם המכחול על מקום שכבר עברת איתו אחרת זה באמת כאילו , מוריד" את הצבע. אז צריך לעבוד בשיטתיות.
כמו כן, אני תמיד ממליצה לצבוע את מה שרוצים אח,כ להזהיב בצבע צהוב, ואם רוצים כסף- אז אפור, זה מקל קצת על הצביעה ( במיוחד של משטחים גדולים )
לגבי אלכוהול- ממש קצת, הזהב צריך " להתפס" על המכחול ולא להחליק ממנו.
 

net the jet

New member
שכחתי להוסיף- אם מתייבש, להוסיף עוד קצת

אלכוהול, ז"א לעבוד בשלבים. לא להציף מלכתחילה את הזהב.
 

ligo

New member
תודה:) אז לפסל את כל הדמות בצהוב

ולאחר הייבוש להתחיל במלאכת הצביעה?
מצאתי רק את האבקה הבאה, מקווה שזה יתאים
 

net the jet

New member
לא, את לא רצכיה אבקת איבוק, את צריכה צבע

זהב שמגיע באבקה, ניסיתי לחפש עכשיו בגוגל משהו מתאים, אבל משום מה החנות של מותק לא מצליחה לעלות לי ובכל האחרים הרגילים שלי גם לא מצאתי.... מוזר. את שלי קניתי לפני הרבה שנים, כבר לא זוכרת מאיזה אתר מאנגליה ( נעלמו לי כל הלינקים של החנויות והמון זמן כבר לא עשיתי הזמנה ) אבל כתוב עליו gold\silver dust
 
למעלה