יש צבע זהב באבקה, זו לא אבקת איבוק.
אכן מוהלים באלכוהול ומורחים על בצק סוכר יבש.
אבל כמו שכתבת- זה לא נתפס. צריך לעבוד במשיכהת מכחול אחת לכיוון אחיד, ולא ולחזור עם המכחול על מקום שכבר עברת איתו אחרת זה באמת כאילו , מוריד" את הצבע. אז צריך לעבוד בשיטתיות.
כמו כן, אני תמיד ממליצה לצבוע את מה שרוצים אח,כ להזהיב בצבע צהוב, ואם רוצים כסף- אז אפור, זה מקל קצת על הצביעה ( במיוחד של משטחים גדולים )
לגבי אלכוהול- ממש קצת, הזהב צריך " להתפס" על המכחול ולא להחליק ממנו.