צבעים בסטאר טרק?

Lu Tze

New member
אוקיי, הולך ככה:

צהוב זה מהנדסים וביטחון, כחול רפואה ומדענים ואדום זה פיקוד ונראה לי כל הדברים האחרים (ובסידרה הישנה היה להם הרגל להרוג איזה חמש מדים אדומים בכל פרק..)
 

TOMPARIS

New member
בסידרה הישנה זה הולך כך

כחול- אנשי מדע ורפואה אדום - ביטחון והנדסה צהוב - ניווט ופיקוד
 

Lu Tze

New member
יש על זה כמה בדיחות:

למשל: למה אדום? כי זה בכל מקרה יצבע בדם אח"כ
 

SaidinsTaint

New member
מה הסיום של הציטוט שלך?

הוא מא....? אולי זו השעה... אבל לא הבנתי ואני רוצה להבין!
 

Lu Tze

New member
תחשוב קצת

אין סיום, או כפי שכתוב "הרעיון שלכל דבר יש התחלה, אמצע וסוף הוא מא.." זה היגיון פנימי של המשפט ועצם זה שאין לו סיום אומר מה דעתי על הרעיון לא?
 

SaidinsTaint

New member
ציטוט

"הרעיון שלכל דבר יש התחלה, אמצע וסוף הוא מא..וד טיפשי" חשבתי שזה הסיום, ואז זה אומר שהמשפט תומך בעובדה שזה לא נכון וגם העובדה שזה קטוע תומך בזה וחשבתי שיש פואנטה... אין לי שמץ של מושג איך לנסח את זה בשפה ברורה... תתמודדו
 

SaidinsTaint

New member
לא צהוב?

ראיתי את the crobomite meanuver - והילד ששיחק שם שיחק באנטרפרייז... הוא היחיד אני חושב ששיחק בשתי הסדרות...
 
למעלה