צביקה ריז ../images/Emo41.gif
שלום! שמי צביקה ריז ואני גם משתתף בתחרות "גלגל ההצלה". מוזמנים להאזין לקטע שהכנתי ולהצביע לטעמכם. מודה שבאופן ההקלטה בגלל שלא היה נוח כדי לנסות לשלב מוסיקה, גם השידור נשמע קצת ככה. אבל יצא סבבה בסופו של דבר. האזנה נעימה!