בקבוקונים של קרם-חמצן...(או משו.)
יש 6% ו9% אם השיער שלך כהה עד מאוד- השתמשי ב9%. שקיות של אבקת חימצונים. זה בקבוקון על כל שקית. 30מ"ל על 10 גר'. אבל עשיתי את זה לפני הרבה זמן, תקראי את ההוראות. זה יוצא עסק קצת יקר (יחסית לזה שאת בעצם שורפת את השיער שלך, ויכולת, נניח, להשתמש בקופסאת גפרורים רגילה)- תלוי כמה ארוך השיער שלך. נורא מתאימה לי עכשיו התספורת וכיף לי איתה, אבל כשיהיה קצת יותר ארוך.... וואי וואי איזה בלונד שאני הולכת לשים.

בהצלחה. *טיפ: אל תשתמשי בנייר כסף או בולשיט אחר- אחרת זה לא תופס ת'חמצן והשיער מתחמצן יותר באיטיות. תמרחי כמות נדיבה, בעיקר על הקצוות, הקצוות מתחמצנים לאט יותר ובהיר פחות מהשורשים. #טיפ2: תעשי לעצמך טובה ותקני גם צבע לשיר, אחרת זה נראה צהוב-ערס. $טיפ3: אם את רוצה להיות בלונדה אסלי, תעברי עם מקלון אוזניים טבול בקרם על הגבות, זהירות- זה שורף ת'עור. תעמדי מול המראה, אל תשכחי את הגבות שלך, זה עניין עדין. העניין הוא רק להפוך את הגבות לטיפה יותר בהירות, כדי שלא יהיה קונטרסט משוגע בין הגבות הכהות לשיער הבהיר. @טיפ4: זה שורף את האמאמא של הקרקפת (אם לא עושים הרבה זמן ובטח אם את עושה בפעם הראשונה)- ספר או טלויזיה זה לא מספיק טוב. תכיני חברה בצד בהיכון, כדי שתעצור אותך בכוח מלתלוש את השיערות. ^טיפ5: לשטוף ת'ראש אחר כך עם מים קרים, מים חמים זה סכנת נפשות לקרקפת המאומללת שחוותה את הטרגדיה. &טיפ6: רק קונדישינר, בלי שמפו. שמפו רק אחרי יומיים. שוב- בהצלחה.