צבינה עושה חיל

צבינה עושה חיל

בשבוע שעבר התקיימה הצגת הבכורה העולמית לצבת-הים שלי, ובינתיים התקיימו כבר עוד 4 הצגות. למען המתמרמרים על השם ( השגריר הספרדי שלנו, למשל) אגלה שבסצנת הפתיחה מעלה טוני ( הסרטן) כמה אפשרויות של שמות וזה השם שהצבה בוחרת לעצמה. אז , טענות- בבקשה, ב-3 עותקים ישירות ללב ים! התגובה של הילדים והצוות החינוכי היתה מעולה. הם "התלוננו" שההצגה קצרה מדי ( אבל, הצלצול כבר קטע אותנו...) והחמיאו שהיה להם מאד מעניין ושהם למדו המון דברים חדשים. ההשתתפות- מחממת לב. בשבוע הבא- צבינה תתחיל לתזז ברחבי הארץ ולא רק השמים- גם מעמקי הים אינם הגבול עבורה............................ למעלה משנה התבחבשתי עם ההפקה. את הבובות ראיתם כבר בספטמבר ובכל זאת- אירועים אישיים ומצבים רגשיים , טכניים וסתם עצלות דחו את הרגע המרגש. טוב, כל עכבה לטובה.
 
מזל טוב! וכל הכבוד!

לא פשוט בכלל להרים הצגה ולצאת איתה החוצה אל מול קהל... עברת שנה לא קלה בכלל ונראה לי שצבינה תסחוף אותך למקומות נפלאים וגם שאר חבריה מהמעמקים!
אני מאחלת לך הצלחה ואם תוכלי לפרסם את מועדי ההצגות (באיזור השרון) אשמח לבוא לראות!
 
אבישג כל הכבוד!!! גאה בך באופן אישי ../images/Emo8.gif

המון בהצלחה עם ההצגה ואני מקווה שהיא תצליח ותרוץ כמה שיותר!!! עוד לפני כמה חודשים כשהראת והסברת לי על הבובות - נורא התפעלתי מהן :) ועכשיו - - - - - תמונות ממהצגה חחח
 
תודה,תודה ועוד חידוש../images/Emo24.gif

עד שנרגעתי מהתתרגשות שלי, באתם אתם וריגשתם אותי שוב! זה נפלא, שורף קלוריות ומחזק את הבטחון. ומכיוון, שאתם כל כך נפלאים ומחזקים הרשו לי לספר לכם גם על ערב שאני עושה למבוגרים. לא, עדיין לא התפניתי להרים הפקה למבוגרים. אבל, בגלל פניות חוזרות ונשנות של אנשים בגילאים מכובדים החלטתי לשתף במה שאני עושה. אני קוראת לזה הרצגה ( לא המצאה שלי ) שילוב של הרצאה והצגה "הצצה אל קסמי עולם תיאטרון הבובות" ואני מספרת על עבודתי ומדגימה קטעים נבחרים מהרבה מאד הצגות מהרפרטואר. התגובות נלהבות ומרגשות. במיוחד של גימלאים שמקבלים הזדמנות להתחבר ( וממקום מכובד ולא ,חלילה, נלעג) לילדות, להורות ולסבאות. הממוצע הגילאי בקיבוץ "הזורע" היה 89.5 והם לא רצו שאלך ( אחרי שעה ורבע. בדרך כלל, הם נרדמים כבר אחרי חצי שעה). בשבוע הבא אני בת-א בדיור המוגן שבו אמא שלי מתגוררת ( ואיזו חגיגה שהיא הולכת לעשות מזה!!!!!). היא סיפרה לי בחשש, שבהרצאה האחרונה אנשים ממש נחרו. ועל מה היתה ההרצאה הארכיאולוגית ( המלווה בשקופיות, כלומר, חושך...)?????? על סגנונות קבורה בתרבויות שונות. שאלתי אותה אם קיימו שם הרשמה היציאה- שכל אחד יבחר את סגנון הקבורה המועדף עליו.... הבטחתי לה שאני אעיר אותם ואצחיק אותם ואם הם ירדמו- לפחות יהיו להם חלומות מתוקים....
 

פ י ו ל ה

New member
הידד לצבינה!

איזה כיף! אני ממש שמחה בשבילך אבישג וגם בשביל ילדי המדינה שצבינה יצאה אל דרכה ואני בטוחה שהיא תמשיך לעשות חייל! אנא עדכני אותנו בזמני ההופעות ביזור המרכז, אני מאוד רוצה לבוא. באשר לסבתות וסבים, זה ממש רעיון מצוין. יישר כוח!! התנדבתי פעם מטעם הלימודים במועדונית כזו שגם שם גיל 85 היו הצעירים שבהם ואני זוכרת שנדהמתי לגלות חבורת בנות מלאות פלפל שמחוברות לילדות שלהן, מריצות דחקות וצחוקים ורק מחכות לשמוע דברים בעלי טעם. אני בטוחה שהחברה' בדיור המוגן יהיו מאושרים! את יודעת זה בדיוק הקטע שבמקום לשמוע על מחלות ועל מוות שזה הנושאים שנדמה שמעסיקים אותם, תתני להם אפשרות להתחבר למקומות האחרים שבוערים בהם לא פחות. אני יודעת מסבתא שלי שזה מאוד ככה. וזה באמת ברכה גם כי כולנו רצים אל הילדים ועם המבוגרים לא תמיד קל אבל גם הם זקוקים לזה, כך שזה באמת חשוב וגם ראוי להערכה. תחזרי לספר לנו איך היה?
 

גליתוי

New member
אבישג איזה../images/Emo47.gif

אני עדיין זוכרת את הבובות המקסימות מהמפגש הקודם, ומאוד רוצה לראות אותן בפעולה! איזה רעיון מדליק ההרצגה! בהצלחה בכל היוזמות!
 

עינבלית

New member
כל הכבוד לך!

תגלי לי אם תבינה תגיע לכפר תבור-יבנאל והסביבה? כל פעם שאני בטבעון אני חושבת עליך.
 
למעלה