אמילולה היחידה
New member
צ'אלום
ושוב אני חוזרת אלייכם=]] אז ככה לפנייי מלאא זמן מישהו [אני לא זוכרת מי וסליחה] או מישוהים האלו הצעה לשלוח לרולינג מכתב שלא תוציא לאור את הספר לאור לפני שכול התירגומים יהיו מוכנים. כי להרבה זה ירוס את הספר. כי אצלנו בבצפר בטקס תחילת שנה צעקו שסנייפ הרג את דמבלדור, ועוד מלא ספויילרים. ולי אישית זה נורא הרס. והייתי בחו"ל ואין לי מושג מה קרה עם ההצעה ולמה לא מקיימים אותה. אז מי שחושב שצריך לשלוח לה מכתב שיסמן |וי| ויכתוב את שמו שם משפחות גילו וארץ ועיר מתחת [באנגלית כמובן, אפשר גם רק את השם שם משפחה וגיל] כדי שלא תהיה הצפה בפורום לשלוח לי לאייסקיו [274684330] הודעה, או למייל/מסנג'ר [[email protected]] אם הייתה סיבה מיוחדת למה לא הוציאו לפועל את המיכתב אז שיכתבו לי סיבה, כי אני אישית לא רוצה שיהרס לי הספר. אמי=]]
ושוב אני חוזרת אלייכם=]] אז ככה לפנייי מלאא זמן מישהו [אני לא זוכרת מי וסליחה] או מישוהים האלו הצעה לשלוח לרולינג מכתב שלא תוציא לאור את הספר לאור לפני שכול התירגומים יהיו מוכנים. כי להרבה זה ירוס את הספר. כי אצלנו בבצפר בטקס תחילת שנה צעקו שסנייפ הרג את דמבלדור, ועוד מלא ספויילרים. ולי אישית זה נורא הרס. והייתי בחו"ל ואין לי מושג מה קרה עם ההצעה ולמה לא מקיימים אותה. אז מי שחושב שצריך לשלוח לה מכתב שיסמן |וי| ויכתוב את שמו שם משפחות גילו וארץ ועיר מתחת [באנגלית כמובן, אפשר גם רק את השם שם משפחה וגיל] כדי שלא תהיה הצפה בפורום לשלוח לי לאייסקיו [274684330] הודעה, או למייל/מסנג'ר [[email protected]] אם הייתה סיבה מיוחדת למה לא הוציאו לפועל את המיכתב אז שיכתבו לי סיבה, כי אני אישית לא רוצה שיהרס לי הספר. אמי=]]