צא'ט!!!!!!!!!!

חזק חזק! ונתחזק

חזקקקקקקק אקקק
 

חרבביש

New member
טוב תשמעו! כולם, זה חשוב!

מהיום, בשעה שבע אפס-אפס בערב, כולם הולכים לצ'אט! מי שמסכים שיכתוב- ויבוא בשבע. כל יום! בלי להתחמק! מנהלות זה בסדר שכתבתי את ההודעה הזאת?
 

דנקי

New member
סבבה.. 7 מתאים..

רבל נורא משעמם לי אז מישו בא צ'אט עכשיו?? ממש ברגע זה??
 
למעלה