צא'ט!!!!!!!!!! כי אם לא אני אצתרך ללכת וללמוד!
ח חרבביש New member 31/5/06 #3 טוב תשמעו! כולם, זה חשוב! מהיום, בשעה שבע אפס-אפס בערב, כולם הולכים לצ'אט! מי שמסכים שיכתוב- ויבוא בשבע. כל יום! בלי להתחמק! מנהלות זה בסדר שכתבתי את ההודעה הזאת?
טוב תשמעו! כולם, זה חשוב! מהיום, בשעה שבע אפס-אפס בערב, כולם הולכים לצ'אט! מי שמסכים שיכתוב- ויבוא בשבע. כל יום! בלי להתחמק! מנהלות זה בסדר שכתבתי את ההודעה הזאת?
ד דנקי New member 31/5/06 #6 סבבה.. 7 מתאים.. רבל נורא משעמם לי אז מישו בא צ'אט עכשיו?? ממש ברגע זה??