צ´ק החזר כספי מתבל דיגיטל

שאקל

New member
צ´ק החזר כספי מתבל דיגיטל

בדקנו בתיבה. הצ´ק הגיע. תבל דיגיטל החזירו לנו כ800 שקלים על חיובי סרטים שמעולם לא רכשנו אצלם בהום סינמה. אומנם מגיע לנו החזר כספי מלא אך זה הסכום שהצלחנו להגיע איתם להסדר והם הבטיחו להחזיר. שלושה חודשים וחצי לקח עד שקיבלנו את הצ´ק. זה עלה לנו בהמון טלפונים לשירות לקוחות. הרבה צעקות ופניות. את מה שעברנו איתם לא נשכח לעולם. יותר לא נתעסק עם חברת תבל דיגיטל. מה שעברנו איתם היה לקח אחד לתמיד. יותר לא נחתום על הוראת קבע ולא נתחייב על שום דבר. אנחנו עדין מחוברים לכבלים בחברת תבל כמו שהינו פעם. זה הכי טוב שיכול להיות. עם כל הערוצים הבסיסים שאנחנו אוהבים. בלי ממיר דיגיטלי. סוף טוב הכל טוב. אם מגיע לכם כסף מהחברה תעשו כמונו. אל תרפו. תתקשרו כל יום. תטרידו אותם בלי סוף ואם צריך סעו עד למשרדים שלהם. רק ככה זה עובד. אל תהיו פראיירים.
 

stio

New member
יש לך מזל

לנו בכלל הם לא רוצים להחזיר את הכסף.
 

שאקל

New member
אל תוותרו. אסור לוותר

תרימו עוד טלפונים. תרימו צעקות. זה לא ילך אחרת. צריך להתקשר כל יום. לנדנד בלי סוף. רק ככה זה עובד.
 

Goldfish1

New member
תבקשו לדבר עם אביטל אלוני שהיא

מנהלת שרות לקוחות. או עם וירנה (VIRNA) שגם מטפלת בנושאים חשובים שהטלפנים אינם רשאים לטפל בהם.
 

DZILBR

New member
תגישו תביעה

אל תוותרו . ראו את הסיפור שלי בהמשך. הגישו תביעה בביה"מ לתביעות קטנות וקבלו את כל הכסף. גם לנו רצו להחזיר רק חלק , אבל לא התפשרנו על שקל.
 

ginat

New member
תבל דיגיטל אתם על הכוונת ../images/Emo32.gif

לאחרונה מצטברים על שולחן מערכת כלבוטק עשרות תלונות כנגד החברה. מישהו שם החליט כנראה לשים פס על הצרכנים שלו. בדקתי את העיניין או יותר נכון את חוסר העיניין הפתאומי הזה של תבל בלקוחות שלה וגיליתי עד כמה שזה נשמע מוזר, כי לתבל לא ממש אכפת לאבד מנויים שבורחים ממנה ללווין. היא אפילו מעדיפה שזה יקרה נשמע מוזר נכון? הנה ההסבר: חברת תבל דיגיטל חתומה על הסכם עם חברת הלווין ולפיו משלמת האחרונה לתבל דמי שימוש בערוצים המקומיים, קרי תשלום חודשי עבור הזכות לשדר את ערוצי הפקות המקור של הכבלים:ערוצים שלוש ארבע וחמש. דמי השימוש הללו מחושבים לפי מספר המנויים שיש ללויין, ככל שזה גדל, כך גדל התשלום לתבל. המקור הבכיר בחברה עמו שוחחתי (באופן לא פורמלי) הסביר לי שהתשלום פר מנוי אותו מקבלת תבל מהלווין, גבוה יותר מהרווח של תבל על אותו מנוי שעדיין היה תחת חסותה. במילים אחרות, תבל תרויח יותר, ככל שלחברת יס יהיו יותר מנויים. במצב הזה, מי בכלל חושב לתת לכם שירות? תעזבו את תבל? והיא רק תרויח. לא מאמינים תאיימו על תבל בהתנתקות מהם ותראו שזה ממש לא מזיז להם. נהפוך הוא. לגבי חיובי הסרק בהום-סינמה. לתבל יש בעייה עם התוכנה וקיימים חיובים שאינם תואמים את המציאות. אני קורא לכולם לעבור היטב על החיוב החודשי ולבדוק אותו בשבע עיניים. לכל נפגעי תבל הוסיפו את תלונתכם כאן.
 

same same

New member
תבל דיגיטל

כבר פירטתי בהודעה אחרת את כל הסיפור שלי איתם, אז אני אספר כאן רק בראשי פרטים. ואגב, הסיפור שלי לא מסתדר עם הטענה שהם רוצים שנתנתק.... לקח לי חודש לנסות להתנתק מהם, או יותר נכון להגיע לנציג שרות לקוחות שלא יטרוק לי את הטלפון בפרצוף ויגיד שיחזור אלי לגבי ניתוק. אחרי חודש הצלחתי להתנתק. גנבו ממני כמה עשרות סרטים של הום סינמה, כאשר הטענה הרשמית שלהם היא שטכנאי שלהם גנב את הממיר האנלוגי שלי ומזמין ממנו סרטים על חשבוני. הם מאשימים אותי בזה שלא חתמתי על העובדה שהוא לקח את הממיר (מאיפה לי לדעת שאני אמורה לחתום על זה???). וכן, אני עדיין משלמת פיקדון על הממיר האנלוגי שנמצא אצל הטכנאי..... נציג שירות לקוחות שלהם (בשם נחום) אמר לי כתשובה לטענה שגנבו ממני סרטים "לא יכול להיות, אין כזה דבר, מן הסתם מישהו פרץ אליך הביתה, התיישב בסלון והזמין סרטים מהממיר שלך". וכשביקשתי ממנו להעביר את זה לבדיקה אמר לי "אני אעביר, אבל אין ספק שיגלו שאין שום אמת בטענה שלך". אחראים בשירות לקוחות (דוד + צילה) שקיבלו סוף כל סוף את הטענה שגנבו ממני סרטים אמרו לפני 3 שבועות שהם "חוזרים אלי למחרת בבוקר עם הפרטים" - כמובן שמאז אני רודפת אחריהם והם תמיד "לא נמצאים" אחרי הרבה צעקות, הסכימו לתת לי פיצוי כספי - רק אם אני נשארת מנויה שלהם - כשסירבתי אמרו שאין אפשרות לתת לי פיצוי כספי. אחרי פניה למעריב, ידיעות ו-best shopping התקשרה אלי אתמול האחראית על פניות הציבור בתבל, והיא עכשיו טוענת שהיא מטפלת בזה, אני מניחה שאולי זה יזיז משהו. בינתיים לא נראה ככה לאור העובדה שהיא מתעכבת על נושא החתימה שלי לטכנאי, ולא נראית כאילו היא מתכוונת לעשות משהו בנידון. אשמח לתת פרטים מדויקים יותר אם צריך. אם תשלח לי במסרים, לא באי מייל שמופיע כאן.
 

יוסי99

New member
ועוד תרגיל מסריח של תבל דיגיטל

כשר כנראה, אבל מסריח: אנו מנויי תבל רגיל, לא רצינו ממיר דיגיטלי. לאחרונה ערוצים מסויימים (ערוצים זרים וכד´) התחילו "להיעלם" במסתוריות. מבירור עם אנשי החברה, מסתבר שערוצים אלו בוטלו ללקוחות "רגילים" והדרך היחידה לראותם היא לשדרג לדיגיטלי. פשוט חוצפה.
 

stio

New member
תשלום לעובדים של תבל

עכשיו רשום באתר MSN שתבל מקפיאה את תשלומי השכר של העובדים עד להודעה חדשה!!!
 

stio

New member
תבל והממיר הדיגיטלי

יום אחרי שהתקינו לי את הממיר הדיגיטלי בבית חסמו לי יותר מ- 20 ערוצים למרות שאני במבצע של חודשיים מתנה את כול הערוצים חינם! כשהתקשרתי אליהם ענתה איזו אחת ואמרה לי "אתה באמת צריך את כול הערוצים האלה?!" ואז אמרתי לה "אני במבצע" ואז היא הלכה לברר ואמרה שהיא תחזור אליי והיא לא חזרה. יום אחרי התקשרתי אליהם שוב וענה איזה איש והחזיר לי את הערוצים. פשוט חוצפה!
 

DZILBR

New member
תבל - סיפור לרפי גינת

רפי תשמע סיפור- חמי וחמותי מנויים על תבל 15 שנה . מעולם הם לא הזמינו סרט בהום סינמה (והם אף אינם יודעים איך עושים זאת). לפתע בחשבון חודש אוקטובר- נובמבר הם קיבלו חיוב בסך של 1350 ש"ח בגין הזמנה לכאורה של 80 סרטים (!!) במהלך החודש. הסרטים הוזמנו לכאורה במשך כל שעות היום והלילה והיה אף חיוב בגין צפייה לכאורה בדקה של סרט (למרות שע"פ הכללים אם מפסיקים לראות סרט בחמש דקות הראשונות לא מחיבים). חמותי ניגשה למשרדי תבל, אני התקשרתי ודבר לא עזר. בתבל התעקשו שהזוג צפה במשך חודש ימים ב- 80 סרטים. משנואשו, הגשנו תביעה לביה"מ לתביעות קטנות . לאחר שבוע התקשרו אלינו והסכימו להשיב לנו את כל סכום החיוב.
 

שאקל

New member
בדיוק כמו אצלנו. לא יאמן

זה פשוט לא יאמן. זה כאילו אותו סיפור חוזר על עצמו. שוב חיובי סרטים בכמויות שמעולם לא הוזמנו ותמיד זה בשעות הלילה. לא אתפלא אם תגיד לי שהסרטים רובם הוזמנו בערוצי סקס. ככה היה אצלנו. ניגשנו גם למשרדים שלהם כי בטלפון אין עם מי לדבר והתחיבו להחזיר לנו חלק מהכסף. לבסוף קבלנו. זה לא היה פשוט.
 
למעלה