פתיתים בניויורק - האוכל לא השלג

פתיתים בניויורק - האוכל לא השלג

איפה אני מוצאת בקווינס פתיתים? לא בחנויות ישראליות - כי אין לי קרוב אלי, השאלה היא האם האמריקאים יודעים מה זה פתיתים? איך הם קוראים לזה פה? ואני מתכוונת לאלה היבשים - שצריך להכין ולא חבילות מוכנות/קופסאות שימורים/"רק הוסף מים חמים".. אלא אמיתי שמבשלים עם בצל מטוגן, מלח, פלפל והרבה אהבה.. לא הצלחתי להסביר בסופר מרקט שלי וגם לא במכולת. אז איך אומרים פתיתים באנגלית?
 

anisylvia

New member
קןראים לזה "israeli cuscus"

אמנם אני לא מקווינס, אבל אצלנו מוכרים את זה ב shop rite (אם כי אנחנו גרים באזור עם המון יהודים וישראלים..)
 
הבעיה שיהא שקוסקוס ישראלי

הוא אכן קוסקוס!! (להכנה מהירה). אין לי שופ רייט ליד הבית, המקסימום שיש זה קי-פוד. את בטוחה שפתיתים - זה קוסקוס ישראלי?? אם כן אז מה זה קוסקוס?? כי הרי זה לא יכול להיות אותו דבר. תודה!!!
 

leelach

New member
ככה זה נקרא היא צודקת, כנראה אין לזה שם../images/Emo6.gif

למרות שיש פסטה שנראית ממש כמו פתיתים בקופסאות קטנות מקרטון, באנגלית הפתיתים שלנו זה בטח יחשב לפסטה.
 

leelach

New member
מה עם כרמל ב-108, זה רחוק לך?

אצלו בטוח יש, יש לו מלא מוצרים של הארץ, ואם אני זוכרת נכון זה לא ממש רחוק לך לא? ואם את בסביבה של מיין סטריט או בסביבה שלי יש מלא חנויות ישראליות, אולי שווה לך תעשי גיחה ותקני לך סטוק קטן שיהיה לך בבית. מה עם אחיך?? הוא מתאקלם? מקווה שהוא לא סובל מג'ט לג. אני אברר עם גיל לגבי הראיון ואני אחזור אלייך
 

iris mom of two

New member
זה רחוק לי ../images/Emo10.gif

אבל כשאני בסביבה אני מקפידה לקפוץ. (וכן, 3.5 שעות נסיעה זה בהחלט נחשב רחוק).
 
לילכי תודה

רחוק לי ברגל 108, ננסה את ה"פתיתים" בקופסא אחי ישן טוב טוב ומתחיל להכנס לעיניינים. מחכה לשמוע על גילי - אני ממש מקווה שזה יצא לפועל הוא כל כך רוצה. ושוב תודה!! ומזל טוב על המטרנה!!
 

iry

New member
נסי ORZO

יש של חברת GOYA וגם יש כל מיני דברים דומים במכולות של רוסים אני לא יודעת איך קוראים לזה שם, אבל את תראי לבד לפי השקיות ולי שולחים מהארץ את הכוכבים...
 

קרני

New member
בדיוק אכלתי כזה אתמול במסעדה

הזמנתי בלי לדעת מה זה בדיוק "סוג של פסטה" אמרו לי ואכן, הגיעה לי צלחת עם ערמת פתיתים (מהסוג הארוך, לא העגול) והמצחיק הוא שלצהריים של אותו היום, הכנתי ... פתיתים...
שילמתי על זה בערך 15 פאונד(!) על פתיתים!!!
היה בהחלט טעים יש לציין, ועכשיו אני יודעת איך קוראים לזה (למרות שמצאתי "קוסקוס ישראלי" גם בטסקו... שגם עלה די הרבה, אבל ניחא...)
 

kinuy panuy

New member
ORZO של ברילה, בקופסא קטנה כחולה

במצוד לפסטה שלהם. זה פתיתים לכל דבר! בשימוש קבוע אצלנו.
 

kele

New member
יש על קווינס בוליוורד

חנות שנקראת "כושר פלייס" ואני חושבת שראיתי שם פתיתים רגילים מהארץ. כנסי לשם...הם מביאים גם דברים נחמדים מהארץ. בהצלחה, קרן.
 

leelach

New member
שלחתי לך מסר בחזרה כי כבר מאוחר בלילה../images/Emo140.gif

איזה קטע אנחנו בנות אותו מזל
 
למעלה