פתיל ציטוטים חדש!

kelebrin

פתיל ציטוטים חדש!

היי! מה המצב? בעוד נסיון נואש להחייאת הפורום, אני מכריז בזאת על פתיל ציטוטים חדש! שכל אחד יפרסם בפתיל זה את הציטוט האהוב עליו מכל פרק שהוא רוצה מפארסקייפ... חמשת הציטוטים הגדולים יבחרו על ידי ויועברו לסקר, ומתוך החמישה יבחרו חברי הפורום (המעטים אבל אופטימים) את ציטוט פארסקייפ הטוב ביותר של כל הזמנים... אז בשביל לעשות סיפתח טוב, מה שאני חושב שהוא אחד מציטוטים הגדולים ביותר של הסדרה: "!!!You gatta understand, that the crackers dont matter" אז יאללה לצטט...

brahma

הציטוט שלי

o "repent?.. we have less than an arn, im a dominar, it well take more than that to repent..." dominar rygel

Bender Unit 22

אין כמו Won´t Get Fooled Again

סליחה על האיחור
אבל חצי מהפרק "צטיט", למשל:
Crais: I like your style, hombre, but this is no laughing matter. Assault on a police officer, theft of police property, illegal possession of a firearm, five counts of attempted murder - That comes to... $29.40. Cash, check or credit card?​
או
Rygel: All of you bitches out now. Crichton is mine. This is for calling me Sparky, and this is for Fluffy, and this is for Buckwheat, whatever that means.​
או
Crais: Freeze, you´re under arrest. You have the rights to the remains of a silent attorney. If you cannot afford one, tough noogies. You can make one phone call. I recommend Tracey, 976 triple 5 love. Do you understand these rights as I have explained them to you? Well do you, punk? John: No. Crais: Then I can´t arrest you.​

kelebrin

אדיר, במיוחד הציטוט השלישי... ../images/Emo6.gif

ככה אלה הפרקים המוזרים והמטורפים בפארסקייפ... אני זוכר ארבעה כאלה, אבל אל תתפזו אותי במילה: crackers dont matter, wont get fooled again, revenging angel ואחרון חביב, מהעונה הרביעית, john quixote... בעברית (לקח לי זמן להבין את זה) זה ג´ון קיחוטה, יענו שיבוש (איך לא) של דון קישוט...

למעלה